//
کدخبر: ۳۳۹۷۱ //
وزیر بهداشت:

طرح تحول سلامت مورد اقبال رهبری است

پیش از ظهر امروز، جلسه شورای راهبردی طرح تحول سلامت به ریاست وزیر بهداشت و با حضور جمعی از معاونین و مدیران وزارت بهداشت و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و مسئولان این سازمان برگزار شد.

طرح تحول سلامت مورد اقبال رهبری است
به گزارش فرتاک نیوز،

در این جلسه که با تاکید بر کاهش و کنترل هزینه ها در حوزه های مختلف برگزار شد، گزارشی از اهداف، تاریخ های اجرا و مسئولان اقدام این برنامه ها در حوزه بیمه، درمان، بهداشت، دارو، منابع و آی تی ارائه شد.

وزیر بهداشت گفت: لازم است که برنامه های کنترل هزینه ها به سرعت اجرایی شده و به دانشگاه ها و بیمارستانهای کشور ابلاغ شود همچنین باید کمیته کاهش هزینه ها در دانشگاه ها، بیمارستانها به سرعت تشکیل شود.

دکتر هاشمی برگزاری این جلسه را در راستای ارتقای عملکرد طرح تحول سلامت عنوان کرد و گفت: طرح تحول سلامت توانسته موفقیت های زیادی داشته باشد و مورد اقبال مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم قرار گیرد بنابراین ادامه آن ضروری است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: به منظور شناسایی و رفع ایرادات طرح تحول سلامت، برگزاری منظم جلسات شورای راهبردی تحول سلامت ضرورت دارد.

گفتنی است در این جلسه دکتر حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، دکتر صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر کبیر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و تعدادی از مدیران ارشد وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت ایران حضور داشتند.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان