//
کدخبر: ۲۶۶۹۴۹ //

آیا با داروی گیاهی می توان مو را تقویت کرد؟

موی انسان از جمله مهم ترین اجزای بدن او است که برای سلامتی نیاز به مواد مغذی و انواع ویتامین ها دارد.

آیا با داروی گیاهی می توان مو را تقویت کرد؟

برای رساندن این مواد مهم به موهای خود می توانید استفاده از داروی گیاهی را در زندگی پر رنگ کنید. انواع محصولات گیاهی می توانند تاثیرات فوق العاده ای بر روی موها داشته باشند. خوشبختانه برخلاف انواع دارو شیمیایی و محصولات دست ساز موجود در داروخانه، داروهای گیاهی عوارض جانبی خیلی کمی دارند.

 موی انسان از جمله مهم ترین اجزای بدن او است که برای سلامتی نیاز به مواد مغذی و انواع ویتامین ها دارد. برای رساندن این مواد مهم به موهای خود می توانید استفاده از داروی گیاهی را در زندگی پر رنگ کنید. انواع محصولات گیاهی می توانند تاثیرات فوق العاده ای بر روی موها داشته باشند. خوشبختانه برخلاف انواع دارو شیمیایی و محصولات دست ساز موجود در داروخانه، داروهای گیاهی عوارض جانبی خیلی کمی دارند.

در ادامه با چندین داروی گیاهی تقویت کننده ی مو آشنا خواهیم شد که با استفاده از آن ها می توانید موهایی براق و سالم داشته باشید.

چند داروی گیاهی معجزه گر در تقویت مو

روغن زیتون: ریزش مو یکی از مشکلات شایع است. اگر می خواهید موهای خود را تقویت کنید و از ریزش آن بکاهید، می توانید از مزایای روغن زیتون استفاده کنید. مالیدن روغن زیتون به موها برای چند روز به صورت مداوم می تواند باعث کاهش چشمگیر میزان ریزش موی شما خواهد شد.

گزنه: استفاده از گیاه گزنه به صورت جوشانده ی برگ و ریشه ی آن اگر همراه با آویشن باشد، به جد بر حجم ریزش موی شما موثر واقع خواهد شد. این مخلوط جوشانده را برای شستن موهای سر خود می توانید استفاده کنید. حتی می توانید به صورت مستقیم برگ گزنه را به عنوان یک گیاه مفید و داروی گیاهی در غذاهای خود استفاده کنید.

مریم گلی: این مورد از جمله داروهای گیاهی مفید برای تقویت مو می باشد. جوشانده ی آن را می توان به عنوان بهترین محلول جهت شستشوی موهای سر استفاده نمود.

شاهی: سبزی شاهی از جمله سبزی های پر خاصیت است که حتی می تواند به عنوان داروی گیاهی برای قطع ریزش و تقویت و شادابی موهای سر مورد استفاده قرار گیرد.

ترب: اگر می خواهید موهای براق و شادابی داشته باشید، حتما از آب ترب برای موهای خود بهره ببرید. این گیاه می تواند از طریق جذب جریان خون به قسمت سر انسان باعث تقویت پیاز مو می شود.

به طور کلی انواع داروی گیاهی می تواند انواع ویتامین های را برای موهای انسان فراهم نماید. یا می تواند ریشه و پیاز مو را آنقدر قوی کند که موهای سالم تری داشته باشیم.

پس بهره مندی از مزایای انواع داروی گیاهی موثر بر سلامت مو را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان