//
کدخبر: ۲۴۶۰۳۶ //

جواب آزمایش ارسالی بیماران مشکوک به کرونا در ایلام منفی اعلام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، گفت: هیچ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید ثبت نشده است.

جواب آزمایش ارسالی بیماران مشکوک به کرونا در ایلام منفی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: نمونه آزمایش ۱۷ نفر مشکوک به کرونا در ایلام که روز گذشته  برای بررسی های بیشتر و تعیین تکلیف، به آزمایشگاه مربوطه در تهران ارسال شده بود اعلام شد.

وی افزود: تا این لحظه همه نمونه های ارسالی به آزمایشگاه از نظر ابتلا به کرونا ویروس جدید در این استان منفی بوده و هیچ مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید ثبت نشده است.

رییس کل دانشکاه علوم پزشکی استان ایلام تاکید کرد: مردم استان توصیه‌های بهداشتی مبنی بر رعایت بهداشت فردی و عمومی، بهداشت دست دادن( پرهیز از مصافحه و دست دادن و روبوسی) و تنفس، شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع، پرهیز از حضور در محل کار و.... در صورت وجود علایم شبه آنفلونزا را مد نظر قرار دهند.

وی بیان کرد: همه ما مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در کنار مردم هستیم و برای حفظ سلامت، آرامش و آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم شد.

کریمیان یادآور شد: همکاران ما در سطح دانشگاه بر روی توزیع و فروش اقلام بهداشتی همچون ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش یکبار مصرف در داروخانه‌ها نظارت‌های بیشتری اعمال خواهند کرد تا در این زمینه مردم دغدغه‌ای نداشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان