//
کدخبر: ۲۴۵۹۳۸ //

قرنطینه شدن برخی کارگران هیوندای و سامسونگ کره در خانه

برخی کارگران و کارمندان دو شرکت کره‌ای هیوندای و سامسونگ با توجه به درگیر شدن این کشور درشیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی قرار گرفته‌اند.

قرنطینه شدن برخی کارگران هیوندای و سامسونگ کره در خانه
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از رویترز، پس از آنکه ابتلای یکی از کارگران کارخانه سامسونگ در شهر گومی در جنوب کره به ویروس کرونا قطعی شده، حالا 1500 نفر از کارگران و کارمندان این کارخانه مجبور شدند برای جلوگیری از شیوع این ویروس در قرنطینه خانگی بمانند.

این کارخانه هم اکنون تعطیل است.

900 نفر از این کارگران از یک شهر مجاور به نام دائگو به کارخانه گومی می‌رفتند که هم اکنون دائگو به عنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در کره شناخته می‌شود.

با این حال در اکثر شهرهای بزرگ کره هم شاهد ابتلای افراد به کرونا هستیم.

بسیاری از کارخانه‌های بزرگ کره از جمله شرکت خودروسازی هیوندای در جنوب این کشور و در معرض شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.

سخنگوی اتحادیه کارگران هیوندای می‌گوید: در حال حاضر 6 کارگر خط تولید این شرکت نیز در شهر اولسان نیز مجبور شده‌اند در خانه بمانند.

یکی از کارگران هیوندای می‌گوید ما هم اکنون روی یخ راه می‌رویم.

شهر اولسان میزبان بزرگترین کارخانه‌ تولید خودروی هیوندای بوده و بسیاری از تولید کنندگان قطعات یدکی خودرو نیز در این شهر قرار دارند که نه تنها قطعات مورد نیاز هیوندای را تامین می‌کنند بلکه به آمریکا، ژاپن و دیگر کشورها نیز صادرات دارند.

بنا به گفته یک مقام یکی از شرکت‌های تامین کننده قطعات هیوندای طی روزهای اخیر کارمندان وزارت بهداشت خط تولید آنها را ضد عفونی کرده است.

شرکت LG هم اعلام کرده پس از آنکه ابتلای یکی از کارمندانش به ویروس کرونا تائید شده کارخانه خود در شهر اینچئون را بسته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان