//
کدخبر: ۲۴۵۷۰۵ //

تایید مرگ یک نفر در مازندران بر اثر ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه مسئولان استانی

به‌دنبال احتمال شیوع ویروس کرونا در مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دقایقی پیش از تایید ابتلا و مرگ یک مسافر تهرانی به بیماری کرونا و شناسایی وی در تنکابن خبر داد.

 تایید مرگ یک نفر در مازندران بر اثر ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه مسئولان استانی
به گزارش فرتاک نیوز،

، کرونا ویروس جدیدی که جامعه بهداشتی و درمانی کشور را درگیر خود کرده است، به‌دنبال شیوع جدی این ویروس در کشور بسیای از مراکز دانشگاهی، حوروزی و حتی اداری برخی استان‌ها اقدامات پیشگیرانه را صورت و تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی، حوزوی نمونه‌ای از اقدامات پیشگیرانه بوده است.

برخی مراکز درمانی شهرستانهای نکا، ساری، آمل و چالوس در غرب مازندران به‌عنوان مراکز قرنطینه نگهداری بیماران کرونایی تعیین شده و افرادی که مشکوک به این بیماری بودند پس از انجام اقدامات درمانی در قرنطینه به خانه خود بازگشتند.

بر اساس اعلام استاندار مازندران و رئیس کارگروه مخاطرات زیستی استان تمامی مدارس، مراکز دانشگاهی استان امروز و فردا در استان تعطیل شده تا احتمال شیوع این بیماری از طریق دانش آموزان و دانشگاهیان به جامعه صورت نگیرد.

مراکز بهزیستی مددجویی و مهدهای کودک استان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده و رستوران‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، امامزادگان و بقاع متبرکه استان از ارائه خدمات دهی به افراد مشکوک ممنوع شدند.

 تایید مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با تایید ابتلا و مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا ویروس در استان گفت: مرگ یک مسافر تهرانی در یکی از بیمارستان شهرستان تنکابن تایید شد.

سید عباس موسوی افزود: جسد این فرد تا اعلام نهایی نتیجه آزمایش‌های کرونا ویروس در سردخانه نگهداری می‌شود تا جلوی انتشار این ویروس گرفته شود.

وی بیان کرد: آمار ابتلا به بیماری کرونا ویروس در کشور از طریق ارتباطات وزارت بهداشت پس از انجام آزمایش‌های تشخیصی اعلام می‌شود.

موسوی با بیان اینکه بیماری کرونا ویروس شباهت زیادی به آنفلوانزا و سرماخوردگی دارد، افزود: تاکنون آزمایشات مثبت کرونا در شهروندان مازندرانی دریافت نشده است.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آزمایش ابتلا به بیماری کرونا ویروس تنها از افراد مشکوک به این بیماری گرفته می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان