//
کدخبر: ۱۸۷۷۸۷ //

احداث ۴۰ بیمارستان جدید در کشور

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: احداث 40 بیمارستان جدید با تلاش وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

احداث 40 بیمارستان جدید در کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 قاسم جان‌بابایی عصر امروز پس از بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی مهم‌ترین مسأله ما طرح تحول سلامت است، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد زیادی از پروژه‌ها در این بخش به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه حدود 140 اورژانس در حوزه طرح تحول سلامت‌ قرار دارند، اضافه کرد: این طرح‌ها رو به اتمام هستند و امیدواریم شرایط اقتصادی کشور کمک کند که تا پایان سال تجهیز این اورژانس‌ها را انجام دهیم و به بهره‌برداری برسند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه به همین تعداد کلینیک ویژه‌ داریم که جزو طرح تحول سلامت بوده‌اند و بهره‌برداری از آنها در برنامه‌های دولت قرار دارد، افزود: طرح تحول سلامت از اولویت‌های دولت دوازدهم است.

جان‌بابایی با اشاره به اینکه در بحث ورود به خدمات ناباروری 84 مرکز خدمات ناباروری در کشور راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مراکز تسهیل زایمان هم در دستور کار بوده که کمتر از 10 درصد این مراکز مانده تا تمام شود و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه احداث 40 بیمارستان با تلاش وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان سازمان مجری طرح‌ها در حال انجام است، افزود: امیدواریم تا پایان سال، این بیمارستان‌ها که بیشتر در مناطق محروم ساخته می‌شود، به بهره‌برداری برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان