//
کدخبر: ۱۱۲۹۱۶ //

۴ کیلو کاهش وزن در یک هفته با این نوشیدنی چربی سوز

اگر میخواهید فقط در یک هفته 4کیلو از وزنتان کم شود این نوشیدنی چربی سوز را مصرف کنید

4 کیلو کاهش وزن در یک هفته با این نوشیدنی چربی سوز
به گزارش فرتاک نیوز،

امروزه رژیم‌های لاغری بسیاری تبلیغ می‌شوند که همه‌شان به شما قول صددرصدی می‌دهند که لاغرتان می‌کنند و چربی سوز قوی شکم و پهلو هستند!

اما پس از استفاده از بسیاری از آنها پی می‌بریم که نتایجی که منتظرش بودیم سرابی بیش نبوده و علاوه بر اینکه پولمان را هدر داده‌ایم دچار سرخوردگی ناشی از به نتیجه نرسیدن تلاش‌هایمان هم می‌شویم.

اما ناراحت نباشید ما در این نوشتار یک نوشیدنی چربی سوز قوی معجزه آسا به شما معرفی می‌کنیم که در عرض یک هفته ۴ کیلوگرم وزن کم کنید و دور کمرتان تا ۱۰ سانتی متر کوچک‌تر و لاغرتر شود! خب تعجبی ندارد که باورتان نشود یا به این مطلب هم مثل بقیه نوشته‌های لاغری نگاه کنید اما امتحان کردنش اصلا خرج زیاد و سختی زیادی برایتان ندارد. کافی است مواد مورد نیاز این دستورالعمل را که بسیار هم ساده و ارزان هستند آماده کنید و این نوشیدنی را در خانه برای خودتان تهیه کنید و قبل از خواب بنوشید.

مواد مورد نیاز برای تهیه نوشیدنی چربی‌سوز قوی

۱. یک لیموی تازه و بزرگ

۲. هشت فنجان آب

۳. یک خیار بزرگ

۴. چند برگ نعناع تازه (از ۲ تا ۴ شاخه نعناع کافی است)

۵. یک زنجبیل تازه (حدودا ۱۰۰ گرم)

دستور تهیه نوشیدنی چربی سوز قوی

ابتدا لیمو را تمیز بشویید و به دو قسمت تقسیم کنید. بهتر است سر و ته لیمو را هم بزنید. و تبدیل به برش دایره‌ای شکلی شود. سپس ۸ فنجان آب را در یک کاسه بزرگ بریزید و لیموها را داخل آن بیندازید. خیار را پوست بکنید و چند برش بزنید و تمام قطعاتش را داخل کاسه آب و لیمو بریزید. هر تعداد برگ نعناعی که داشتید را به این مواد اضافه کنید. سپس زنجبیل را پوست بکنید و داخل کاسه رنده کنید و کل مواد را خوب هم بزنید تا حسابی با هم مخلوط شوند.

معجونی که آماده کرده‌اید در یک ظرف درپوش‌دار بریزید و داخل یخچال نگهداری کنید. از روز بعد قبل از خواب یک فنجان از این نوشیدنی را میل کنید و در طول روز هم دو سه بار که احساس تشنگی کردید می‌توانید به جای آب معمولی این نوشیدنی دست ساز خودتان را بنوشید.

پس از یک هفته مصرف این نوشیدنی اولین نتایج معجزه آسا را خواهید دید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: الودکتر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان