//
کدخبر: ۴۰۲۴۵۱ //

۳ لباسی که هیچ وقت از مد نمی افتند| با این لباس ها همیشه خوش پوش باشید

آیا می‌خواهید همیشه شیک و خوش تیپ باشید؟ آیا فکر می‌کنید برای داشتن استایل مناسب باید هزینه و زمان زیادی صرف کنید؟ در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه با سه لباس ساده و اصلی که هر زمان و هر جا مد هستند، استایل خود را به روز نگه دارید.

3 لباسی که هیچ وقت از مد نمی افتند| با این لباس ها همیشه خوش پوش باشید
به گزارش فرتاک نیوز،

گاهی شیک بودن کار بسیار ساده ای است و لازم نیست هزینه و زمان زیادی صرف استایل تان کنیدو بلکه برعکس با داشتن چند آیتم اصلی و ضروری می توانید همیشه به روزترین استایل ها را از آن خود کنید. فقط کافی است راز خوش تیپی را بدانید: این 3 لباس که هیچ وقت از مد نمی افتند را در کمد لباس تان داشته باشید. پیروی از دنیای مد می تواند دشوار باشد. با این حال، تنها با چند دست لباس می توانید بدون پیروی از مد، ظرافت را به دست آورید.

لباس های همیشه شیک

می‌پرسید «لباس هایی که همیشه شیک به نظر می رسند چیست؟»؛ اگر به دنبال پاسخی برای سوال خود هستید، حتما این مطلب را بخوانید.

پیراهن سفید کلاسیک

پیراهن سفید از جمله لباس هایی است که هرگز از مد نمی افتد. می توانید پیراهن سفید خود را با دامن، شلوار جین یا با شلوار پارچه ای ست کنید.

لباس های همیشه شیک

لباس های همیشه شیک

از آنجایی که پیراهن های سفید کاملاً با هر لباسی تناسب دارند، به شما این امکان را می دهند که بدون صرف زمان زیادی برای انتخاب لباس، شیک باشید.

شلوار جین

اگر هم طرفدار راحتی و هم ظرافت هستید، شلوار جین می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. می توانید شلوار جین خود را با پیراهن ها یا با تیشرت هایی در رنگ های سفید و مشکی ترکیب کنید.

[webp-to-jpg output image]

لگ مشکی

هر خانمی باید یک لگ مشکی در کمد خود داشته باشد. لگ‌های مشکی به خوبی با بلوزهای اسپرت، کت، تی شرت های معمولی یا گرمکن ست می شود، شما را هم راحت و هم شیک می کند.

لباس های همیشه شیک

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان