//
کدخبر: ۴۰۲۰۶۸ //

لباس‌های اسپرتی که هر زن مدرن باید داشته باشد

لباس‌های اسپرت یکی از قسمت‌های مهم کمد لباس هر خانم مدرن هستند. این لباس‌ها نه تنها راحت و زیبا هستند، بلکه با هر ترکیب و موقعیتی هم ست می‌شوند.

لباس‌های اسپرتی که هر زن مدرن باید داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

از یک زن مدرن انتظار می‌رود بتواند برای موقعیت‌های مختلف لباس‌های مناسب انتخاب کند. طوری که در عین زیبا و باوقار به‌نظر رسیدن، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کرده باشد.

فهرستی از لباس‌های اسپرت وجود دارد که انتظار می‌رود در کمد هر خانم مدرنی پیدا شود. این لباس‌ها، فصل ندارند و با هر ترکیبی قابل استفاده هستند.

لباس اسپرت قرار است یک بار خریداری شود و برای مدت‌های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد. این مدل لباس‌ها، با همه‌چیز ست می‌شوند و می‌توان با آن‌ها استایل‌ های بی‌شماری ساخت.

یک زن مدرن، یا کسی که در زبان انگلیسی به او لیدی گفته می‌شود، برای آن‌که متمایز به‌نظر برسد باید آگاهی‌ها و توانمندی‌های به‌خصوصی داشته باشد. مواردی نظیر سواد، آگاهی از مسائل روز، سررشته داشتن در امور اجتماعی، استقلال مالی و موضوعات به ظاهر جزئی اما پر اهمیت، مثل آشنایی با اصول اتیکت و معاشرت، انتخاب نوع مناسب پوشش.

ما به بررسی یکی از مهم‌ترین این موارد می‌پردازیم: انواع لباس اسپرت که یک زن مدرن باید در کمد خود داشته باشد.

1. بلیزر، کت یا مانتوی مشکی مجلسی ساده

فرقی نمی‌کند به مهمانی تولد رئیس‌تان دعوت شده باشید یا بخواهید در مراسم ترحیم شرکت کنید. یک مانتوی اسپرت مشکی در همه جا قابل استفاده است. می‌شود آن را به همراه دامن، شلوار،پیرهن  یا حتی شلوارک‌های اسپورت پوشید. یک مانتوی مشکی مجلسی ساده، که از برند خوبی خریده‌اید، برای تکمیل کمد لباس‌تان واجب است.

2. کت و شلوار با رنگ خنثی

سال ۲۰۲۲ سالی است که در آن کلیشه‌های جنسیتی رو به زوال می‌روند. دیگر برای کسی اهمیت ندارد کدام لباس منسوب به کدام جنسیت است.

کت و شلوار از لباس‌های محبوب بین تمام افراد است. داشتن یک دست کت و شلوار اسپرت با رنگ خنثی، این امکان را به وجود می‌آورد که هیچ‌وقت نگویید «لباس مناسب ندارم». می‌توانید این کت و شلوار را با انواع کفش، استایل مو، توربان، روسری، تاپ، پیراهن، ژاکت و انواع اکسسوری ست کنید.

3. شلوار مشکی

زن و مرد ندارد. حضور یک شلوار مشکی در کمد  لباس اسپرت ضروری است. نقش شلوار مشکی در استایل، مثل سیمان در انبوه‌سازی است. یعنی همه‌جا کاربرد دارد و نبودنش کار را خراب می‌کند.

4. پیراهن مشکی کوتاه یا ال‌بی‌دی (little black dress)

یک پیراهن مشکی کوتاه از یک برند خوب بخرید و برای همیشه خیال‌تان را از بابت موقعیت‌های غیرمنتظره‌ای که در آن، برای انتخاب لباس گیج و سردرگم می‌شوید راحت کنید.

1673019506-12537807_fpx

این پیراهن مشکی در مواقعی که در انتخاب لباس مردد هستید، همچون یک راه نجات عمل می‌کند. با انواع اکسسوری قابل استفاده است و با افزودن موارد کوچکی مثل یک کمربند براق، پوشیدن یک بلوز توری در زیر آن، استفاده از یک کت و … می‌تواند هربار جلوه‌ی تازه‌ای پیدا کند.

5. پیرهن سفید دکمه‌دار

پیراهن‌های سفید دکمه‌دار، مشابه پیراهن‌های مردانه، همگی یک الگوی یکسان دارند. اما اگر هزینه کنید و پیراهن سفیدتان را از یک برند خوب تهیه کنید، متوجه خواهید شد چقدر بهتر روی تن می‌نشیند و آن یک‌بار هزینه کردن در بلند مدت چقدر به نفع شما بوده است.

پیراهن سفید با شلوار جین، انواع دامن، شلوار مشکی و انواع لگ‌ها ست می‌شود. می‌توانید آن را زیر کت بپوشید و یا حتی روی آن جلیقه بر تن کنید. در هرحال پیراهن سفید، یک راه نجات مطمئن است و یکی از اصلی ترین نوع استایل هاست. حتی با نگاهی به لباس بازیگران و ایده‌ها برای ترکیب لباس با الهام از بازیگران می توان دریافت که محبوب ترین بازیگران نیز از این استایل پر طرفدار استفاده می کنند.

6. دامن مشکی سایز مینی

بدون حضور دامن‌ها کمد لباس زنانه قابل تصور نیست. ساتن یا حریر آستردار و یا حتی چرم؛ فرقی نمی‌کند دامن شما چه جنسی باشد. همین که یک دامن اسپرت مشکی ساده در کمدتان داشته باشید، به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید با صرف هزینه‌ای اندک تعداد زیادی از استایل‌ها را داشته باشید. برای مثال می‌توانید زیر آن جوراب‌شلواری‌های متنوعی بپوشید و هربار،متنوع تر ظاهر شوید.

7. دامن سایز میدی (تا چند انگشت پایین زانو)

این دامن نسبت به سایر مدل‌ها همه‌پسندتر است و جلوه‌ای باوقار و رسمی دارد. نگاهی به استایل بازیگران محبوب هالیوود مثل کاترین زتاجونز یا مونیکا بلوچی نشان می‌دهد این مدل دامن در عین سادگی می‌تواند بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد. تا آن‌جا که این بازیگران انتخاب کرده‌اند بر روی فرش قرمز بسیاری از مراسم‌ها، با این لباس حاضر شوند.

8. شلوار جین کژوال (راسته)

اهمیت شلوار جین در استایل بر هیچ‌کس پوشیده نیست. شلواری همه‌پسند، بادوام، زیبا و بدون نیاز به اتوکاری و مراقبت برای زانوانداختن و پاره شدن.

A08980019-front-pdp-lse

سعی کنید شلوار جین‌تان را از مدل‌های فاق بلند انتخاب کنید و در خرید آن، رنگ‌های استاندارد و همیشگی‌تر را پیش روی چشم بنشانید. شلوار جین در اکثر موقعیت‌های رسمی و غیررسمی قابل استفاده است و به‌همین دلیل، جزء ضروریات کمد لباس اسپرت محسوب می‌شود.

9. شلوار جین اسکینی (چسبان)

اسکینی یا کژوال فرقی نمی‌کند. در هرحال سعی کنید شلوارهای فاق بلندتر را انتخاب کنید. این مدل شلوار، علاوه‌بر راحتی، می‌تواند با انواع بوت‌ها ست شود و شما را زیباتر نشان دهد.

شلوار جین در بین انواع لباس اسپرت، از پرطرفدارترین و مفیدترین موارد به شمار می‌رود. برای نشان دادن پاهای زیبا، هیچ چیز بهتر از این مدل شلوار عمل نمی‌کند.

10. کفش کتانی سفید

مراسم تولد، محل کار، مهمانی دوستانه، گردش آخر هفته یا هنگام دیدار والدین زمان مناسبی برای پوشیدن این کفش‌هاست.

کفش کتانی سفید با اکثر لباس‌ها ست می‌شود و اگر مدل ساده‌تر آن را انتخاب کنید می‌توانید سال‌ها، بدون این‌که کسی از تکراری پوشیدن شما شکایت کند، از آن استفاده کنید. با یک ست اسپرت معرکه می‌شود.

11. کفش پاشنه بلند مشکی (بلک های هیلز)

قرار نیست برای هر لباس، کفش هم‌رنگ داشته باشید. داشتن یک جفت کفش مشکی ساده‌ی پاشنه بلند، خیال‌تان را بابت خیلی از لباس‌ها راحت کرده و شما را از خریدن کفش‌های رنگی متنوع بی نیاز می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از این گزینه هم در زمان خرید لباس اسپرت غافل نشوید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۲۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان