//
کدخبر: ۳۹۹۹۹۶ //

دستبند مردانه یک اکسسوری جذاب| برندهای برتر برای ست کردن با لباس‌های مختلف

دستبند مردانه یکی از لوازم جانبی است که می‌تواند زیبایی و استایل شما را افزایش دهد. ا

دستبند مردانه یک اکسسوری جذاب| برندهای برتر برای ست کردن با لباس‌های مختلف
به گزارش فرتاک نیوز،

این مهم نیست که شما چه سبکی را دوست دارید. هر مردی ایده های خاص خودش را دارد تا ظاهرش را به بهترین شکل بسازد. بسیاری از مردان به منظور نشان دادن استایل شخصی خودشان از کلاه های مختلفی استفاده می کنند. این در حالی است که برخی دیگر از کفش برای این کار استفاده می کنند. وقتی درباره ی لوازم جانبی صحبت به میان می آید، دستبند مردانه حس و حال خاص و منحصر به فردی دارد. این کاملاً به شخصیت شما بستگی دارد که آن ها را نادیده بگیرید یا آن ها را برجسته کنید.

در عصر حاضر مدل های بسیار زیادی از دستبندها برای شما وجود دارد. همچنین اکسسوری هایی برای مردان طراحی شده است تا مردانی که زیورآلات دوست دارند از آن ها استفاده کنند. تعداد بسیار زیادی دستبند مردانه جذاب از برندهای مد روز دنیا برای مردان وجود دارد. این برندها دستبندهای مربوط به هر نوع سبکی را که دوست داشته باشید ارائه می کنند. بهترین دستبندهای مردانه توسط تعدادی طراح تهیه شده است که ما در اینجا لیستی از بهترین گزینه ها را آورده ایم.

دستبند مردانه

1- برند Valentino Garavani

دلایل متعددی باعث شده است که والنتینو برای نسل ها در خط مقدم صنعت مد باقی بماند و دستبندهای مردانه این برند بسیار زیبا هستند. شما می توانید از بین دستبندهای براق طلا و نقره یا طرح های چرم و VLogo هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. دستبندهای تزئین شده والنتینو باعث متمایز شدن مردان از لحاظ لوازم جانبی لوکس با دیگران می شوند.

دستبند مردانه

2- برند Miansai

برند میانسای طرح های بسیار زیبایی دارد که دستبندهای ساده و در عین حال ظریفی را تولید می کند. میانسای دستبندهای مردانه حکاکی شده را نیز ارائه می دهد که آن باعث می شود شما بتوانید ظاهری کلاسیک داشته باشید و یک انتخاب جسورانه برای مد مردان به حساب می آید.

دستبند مردانه

3- برند Le Gramme

برند Le Gramme جواهرات مینیمالیستی فرانسوی تولید می کند. این برند در پاریس مستقر است که لوازم جانبی نفیسی را تولید می کنند که دارای طراحی بسیار ساده ای هستند. این شرکت از سال 2012 جواهرات مردانه دست ساز را تولید می کند که از نقره، طلای زرد و روتینوم ساخته شده اند. هر سبکی که با نام منحصر به فرد خودش و با وزن مرتبط است را نشان می دهد. برند Le Gramme دارای زیبایی بی نظیری است که از نظر ساخت ساده و از نظر جذابیت بسیار بی نظیر به شمار می آید.

دستبند مردانه

4- برند AWNL

برند AWNL به دنبال این است که لوازمی مانند شهاب سنگ سوئدی، کریستال های کمیاب، استخوان شاخ تبتی و فسیل دندان موساسوروس را تولید کند. با دستبندهای منحصر به فرد AWNL شما بسیار جذاب و متمایز خواهید شد.

دستبند مردانه

5- برند Luis Morais

از سال 2001 لوئیس مورایس جواهرات مردانه تولید می کند که از بهترین مواد در تولید دستبندهای مدرن استفاده می کند. در این برند دستبندهای مهره ای و فلزی گرانبها را می توانید در رنگ های پر رنگ مشاهده کنید که ظاهر شما را بسیار عالی می کنند.

برند لوئیس مورایس نشان می دهد که مینیمال هنوز هم عظمت خاص خودش را دارد.

دستبند مردانه

6- برند Mikia

طراح این برند Aki Mitsubayashi است که دستبندهای کلاسیک و بسیار زیبا تولید می کند. برند Mikia دستبندهایی را تولید می کند که شما می توانید به تنهایی و یا همراه با سایر دستبندها از آن ها استفاده کنید. شما می توانید دستبند Mikia را با لباس های روزانه استفاده کنید.

دستبند مردانه

7- برند Hugo Boss

برند Hugo Boss به دلیل تولید جواهرات مد مردانه در این صنعت پیشرو است. این برند به دلیل طراحی پیچیده ای که در ساخت جواهرات دارد، بسیار شناخته شده تر است.

دستبندهای مردانه این برند از فلزات گرانبهایی مانند نقره ساخته شده است که برای موقعیت های خاص تولید می شوند. این برند از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. این برند یک برند لوکس است و به مردان کمک می کند تا ظاهر زیبایی داشته باشند.

دستبند مردانه

8- برند Oliver Cabell

برند Oliver Cabell جواهرات بسیار زیبایی را برای مردان تولید می کند که دارای ساخت بسیار زیبایی است و از مواد درجه یک در تولید آن ها استفاده می شود. دستبندهای مردانه این برند بسیار مقرون به صرفه است. این برند، طرح های مینیمالیستی تولید می کند که از بهترین مهندسان در عرصه ی صنعت استفاده کرده است. این برند دستبندهای نقره و طلا را برای مردان تولید می کند. طرح های برند Oliver Cabell را می توان به تنهایی یا همراه با جواهرات دیگر استفاده کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان