//
کدخبر: ۳۹۷۸۰۹ //
پیرسینگ

نکات مهم در انتخاب و استفاده از پیرسینگ| رازهای ست کردن پیرسینگ با اکسسوری‌های دیگر

پیرسینگ یا سوراخ کردن پوست برای برخی از زنان و مردان بیانگر متمایز بودن و زیبایی است. در حالی که برای برخی دیگر از افراد تنها، یک اکسسوری مد می‌باشد.

نکات مهم در انتخاب و استفاده از پیرسینگ| رازهای ست کردن پیرسینگ با اکسسوری‌های دیگر
به گزارش فرتاک نیوز،

 در سال‌های نه چندان دور، حلقه‌ای در بینی و لب یا صورت، همه چشم‌ها را به سمت خود جلب می‌کرد. اما امروزه، سوارخ کردن یا پیرسینگ صورت، به سختی بابت جلب توجه کافی خواهد بود و شاید حتی نتیجه عکس هم بدهد. پیرسینگ‌ها در برخی از فرهنگ‌ها به یک سنت تبدیل شده و در برخی از کشورهای جهان گسترش یافته است. به طوری که به مرور زمان نقاط بیشتری از بدن را برای سوراخ کردن در نظر می‌گیرند. اما نکته‌ای که در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم نحوه ست کردن پیرسینگ‌ها با سایر اکسسوری‌هاست که با توجه به ماهیتی که دارند کار سختی به نظر می‌رسد. 

انواع پیرسینگ و اکسسوری‌ها متناسب با شخصیت 

وقتی صحبت از مد و فشن می‌شود، نوع پوشش و شخصیت شما در انتخاب اکسسوری و زیورآلات بسیار تاثیر گذار می‌باشد. بدون شک ظاهر و استایل افرادی که پیرو سبک کلاسیک و مینیمال هستند با کسانی که استایل کژوال و اسپرت دوست دارند و یا به سبک‌های مدرن و امروزی که هیچ قاعده و قانونی ندارند، علاقمندند، فرق می‌کند. بنابراین نوع اکسسوری و زیورآلاتی که هر کدام از این سبک‌ها استفاده می‌کنند، هم با هم متفاوت است. قطعا هر کدام از این گروه‌ها در هنگام خرید پیرسینگ طلا، تنها یک مدل خاص از پیرسینگ را می‌پسندند که بتوانند با دیگر اکسسوری‌های خود ست کنند. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. 

سبک کلاسیک و سنتی 

 اگر جزو افرادی هستید که اهل استایل کلاسیک و اتو کشیده‌اید، بهتر است به سراغ زیورآلات کلاسیک و مینیمال بروید و تنها مدل پیرسینگی که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم، پیرسینگ گوش است. در مورد پیرسینگ گوش شما می‌توانید تقریبا از تمام انواع پیرسینگ گوش استفاده کنید. شما به راحتی می‌توانید انواع گوشواره پیرسینگ طلا را از گالری طلا روبی خریداری نمائید. 

سبک کژوال و امروزی 

معمولا نوجوان‌ها و جوانان به این سبک‌ها علاقه دارند، آن‌ها بطور معمول لباس‌های ساده و اسپرت را انتخاب می‌کنند و گاهی در هنگام انتخاب لباس بسیار متفاوت عمل کرده و هارمونی را رعایت نمی‌کنند. برای این افراد ست کردن زیورآلات با یکدیگر کار دشواری نیست. اگر سبک اسپرت بپوشند هر گونه پیرسینگی را می‌توانند با استایل خود ست کنند. به طور مثال انواع پیرسینگ بینی، گوش، لب را می‌توانند با انواع گردنبند اسپرت و رنگی یا دستبند چرم و مهره‌ای ست کنند. 
 

چگونه پیرسینگ را با دیگر اکسسوری‌ها ست کنیم

از اکسسوری‌های ساده استفاده کنید 

اگر از علاقه‌مندان به استفاده از پیرسینگ هستید و می‌خواهید با تمام تیپ‌ها و استایل‌های خود از پیرسینگ‌های‌تان استفاده نمائید، باید بدانید که کار سختی در پیش دارید. مگر این که در انتخاب لباس یا سایر زیورآلات خود همیشه سادگی را مد نظر قرار دهید. یعنی از اکسسوری‌های رنگی و شلوغ و بزرگ یا لباس‌های این سبکی بپرهیزید تا بتوانیداز انواع پیرسینگ خود برای هماهنگی با آن‌ها استفاده نمائید. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۸۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان