//
کدخبر: ۳۹۸۱۴۵ //
ترندهای مد بهار ۱۴۰۲

ترندهای مد بهار ۱۴۰۲| پنج ترند برتر برای داشتن یک استایل شیک و جذاب

در این مقاله، ما پنج تا از ترندهای مد بهار ۱۴۰۲ را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن‌ها ظاهری شیک و متفاوت داشته باشید.

ترندهای مد بهار ۱۴۰۲|  پنج ترند برتر برای داشتن یک استایل شیک و جذاب
به گزارش فرتاک نیوز،

مُد بهار ۱۴۰۲ و ترند دنیای فشن برای بهار بسته به عوامل مختلفی مثل جغرافیا، فرهنگ و سلیقه‌های شخصی می‌تونه متفاوت باشه.

وقتی هوای گرم بهاری می‌رسه، معمولاً همه ما عجله می‌کنیم تا کُمُد لباس زمستونی سنگین‌ خودمون رو با لباس‌های سبک و دوست‌داشتنی بهاری عوض کنیم. فکرِ سبک کردنِ کُمُد به خودیِ خود به اندازه کافی فریبنده‌ست، اما همچنان مشتاقِ دیدن ترندها و گنجوندن تعدادی از این ترندهای برتر مُد بهار توی استایل‌مون هستیم.  

برای بهار ۲۰۲۳، چیزهای زیادی برای ساختن یه استایلِ کامل وجود داره. مثل بقیه فصل‌ها، مُد بهار با آیتم‌های اصلی خودش همراهه. دامن‌های ماکسی و تاپ، بلوزهای خنک و جین‌های سبک ترکیب‌های محبوبِ این روزها هستن که سال‌به‌سال قابل استفاده هستن. 

ما توی این مقاله بعضی از ترندهای محبوب مد برای بهار ۲۰۲۳ که در حال ظهور هستن، رو آوردیم. با ما همراه باشید.

۱- کیف‌های شبیه مجسمه، جسورانه و شگفت‌انگیز!

کیف‌های مجسمه‌ای نوعی مُد جسورانه برای مد بهار ۱۴۰۲ هستن و می‌تونن یه آیتمِ منحصر به‌فرد برای هر استایلی باشن.

این کیف‌ها نوعی اکسسوری مُد هستن که به‌جای شکلِ سنتی تخت یا جعبه‌ای کیف‌های دستی معمولی، به‌شکلی طراحی و ساخته می‌شن که طرحِ سه‌بعدی منحصربه‌فردی داشته باشن. 

این کیف‌ها معمولاَ از موادی مثل چرم، پلاستیک، جیر ساخته می‌شن که می‌تونن شکل خودشون رو حفظ کنن. در حالی که کیف‌های مجسمه ممکنه کاربردی‌ترین انتخاب برای پوشیدن روزمره نباشن، اما برای کُمُد لباسِ کسایی که به‌دنبال اضافه کردنِ چاشنی هنر به انتخاب‌هاشون هستن، می‌تونه سرگرم‌کننده باشه.

اندازه‌ و طرح‌ کیف‌ها هم متنوعن؛ ازمجسمه‌های انتزاعی و نامتقارن گرفته تا منشورهای هندسی و اشکال حیوانی .

مد بهار 1402

۲- رنگ‌های پاستلی، ملیح و بهاری لطیف!

رنگ های پاستلی قطعاً ترندی هستن که توی مُد بهار ۱۴۰۲ باید به اون توجه کرد.

این ترند یه گزینه عالی برای همه افرادیه که به دنبال ظاهری لطیف و با طراوت بهاری هستن.

سایه‌های ملایم و لطیف صورتی، آبی، اسطوخودوس، سبز نعنایی و زرد لیمویی همگی جزء پاستلی‌های پُرطرفدارن. فرقی نمی‌کنه چه توی لباس، چه اکسسوری یا آرایش، پاستیل‌ها راهی عالی برای آوردن گرمای تازه به ظاهر بهاری شما هستن.

از نظر لباس، رنگ‌های پاستلی به‌ویژه توی پارچه‌های سبک مثل پنبه، کتان و ابریشم خوب عمل می‌کنه. می‌تونید یه کت و شلوار پاستلی با یه پلیور ترکیبی تو سایه‌های صورتی یا آبی رو امتحان کنید. دامن، لباس یا بلوز پاستلی رنگ هم می‌تونن انتخابی عالی برای یه استایل بهاری باشن.

وقتی صحبت از اکسسوری‌ها هم باشه کفش‌ها، کیف‌ها و جواهرات پاستلی رنگ می‌تونن به ظاهر شما رنگی ببخشن. برای آرایش هم، سایه‌های پاستلی راهی عالی برای ایجاد ظاهری طبیعی و بدون دردسر هستن. لطافت رنگ‌ها به خصوص روی چشم‌ها، گونه‌ها و لب‌ها تاثیر می‌گذارن.

مد بهار 1402

۳- جین روی جین، استایلی محبوب و کلاسیک!

جین روی جین که با نام تاکسیدوی کانادایی هم شناخته می‌شه، ترندیه که شامل پوشیدن چند تکه لباس جین با هم هست. این ترند در طول سال‌ها تکامل پیدا کرده و همچنان سبک محبوب توی دنیای مُده و الان هم مد بهار ۱۴۰۲ هست.

برای زیباتر کردن ظاهر جین روی جین، مهمه که پارچه‌های جین رو توی سایه‌ها و بافت‌های مختلف انتخاب کنید.

سِت کردن یه پیراهن جین روشن با شلوار جین تیره یک ترکیب کلاسیک این سبک هست. توی این استایل تعادل کلیدی هست.

برای جلوگیری از سنگین به نظر رسیدن جین، سعی کنید اون رو با اکسسوری جدا کنید. مثلاً یه کمربند، یه روسری رنگارنگ، یا یه جفت کفشِ جسورانه می‌تونه به حفظ تعادل ظاهر لباس کمک کنه.

مد بهار 1402

۴- کفش‌های جذاب Slip-Ons یا ضخیمِ لغزان!

نوعی از کفش هستن که کفی ضخیم و سکوی برجسته توی پاشنه یا پنجه دارن و معمولاً بدونِ توری یا بست هستن و خیلی راحتی روی پا می‌لغزن.

این نوع کفش یه انتخاب محبوب برای استایل‌های غیر رسمیه که می‌شه برای مد بهار ۱۴۰۲ اون رو با لباس‌های مختلفی ست کرد.

این کفش‌ها از موادی بادوام مثل لاستیک یا چرم ساخته می‌شن و میشه اون‌ها رو با آیتم‌های تزئینی مثل سگک یا ا کسسوری‌های خاص تزئین کرد.

مد بهار 1402

۵- مِش، راهی برای اضافه کردن بافت و ظرافت به استایل!

مش که همون بافت باز یا شل هست، ترندی همه‌کاره و محبوب توی دنیای مّد و استایله که جزء دوست‌داشتنیِ مد بهار ۱۴۰۲ هست.

مش رو میشه به روش‌های مختلفی برای اضافه کردنِ بافت و عمق به لباس و همچنین برای نشان دادنِ پوست به روشی ظریف استفاده کرد و توی همه چیز از لباس‌های ورزشی گرفته تا لباس‌‌های مهمونی دید. 

مش را همچنین میشه توی تاپ، لباس، دامن و حتی کفش گنجوند تا جذابیت بصری و حال‌و‌هوای هیجان‌انگیز رو ایجاد کنه.

 به‌طور کلی، مش یه ترند شیک و یه راه عالی برای اضافه کردن بافت به هر لباسی هست و میشه اون رو با هر سبک یا سلیقه‌ای تطبیق داد.

مد بهار 1402

جمع‌بندی!

از تکامل ترندهای مُد در طول تاریخ تا وضعیت فعلیِ صنعت مُد، واضحه که سبکِ زندگی همیشه در حال تغییره. با این حال، چیزی که مسلمه اینه که: مد بهار ۱۴۰۲ و به طور کلی ترندهای مُد به آدم‌ها این امکان رو میده که خودشون رو ابراز و در عین حال احساسِ تعلق کنن. 

یادتون نره همیشه انتخابِ سبک‌هایی که به‌ افراد احساسِ اعتماد به‌نفس و راحتی میدن مهم‌ترین نکته‌ست. فرقی هم نمی‌کنه چه سلیقه‌ای داشته باشید، استایلِ کلاسیک رو ترجیح بدین یا ترندهای مد روز، همیشه راهی برای خلاقیت و ابراز وجود داره .

در نهایت، اون‌چیزی بیش از همه مهمه اینه که سبکِ منحصر به‌فرد خودتون رو پیدا کنید و اون رو با غرور در آغوش بگیرید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان