//
کدخبر: ۳۶۴۸۲۲ //

استایل های شیک با مانتوی پاستیلی؛ می خوای خوشگل تیپ بزنی بیا اینجا !

امروز میخوایم راجع به رنگ های پاستیلی صحبت کنیم و صفر تا صد خوشگل ست کردنش بهتون بگیم.

استایل های شیک با مانتوی پاستیلی؛ می خوای خوشگل تیپ بزنی بیا اینجا !
به گزارش فرتاک نیوز،

 اگه مطالب صفحه سبک زندگی ما رو دنبال کرده باشید میدونید مفصل در مورد انواع رنگ ها و نحوه ست کردنشون صحبت کردیم. امروز میخوایم راجع به رنگ های پاستیلی صحبت کنیم و صفر تا صد خوشگل ست کردنش بهتون بگیم.

اگه نمیدونید رنگ های پاستیلی دقیقا چه رنگی هستن باید بگیم که این رنگ های خوشگل از ترکیب ملایم تمامی رنگ‌ها با سفید ساخته میشن. وقتی رنگ سفید به رنگ پایه اضافه میشه رنگی که در نهایت ساخته میشه خیلی ملایم و باطراوتِ مثل سبز آبی، زرد کم‌ رنگ، نارنجی ملایم، صورتی، آبی آسمانی، نعناعی روشن، بنفش روشن، موزی و …

اگه جزء کسایی هستید که عادت به پوشیدن یه سری رنگ های خاص مثل مشکی، سرمه ای، سفید، طوسی، قرمز و ... دارن ممکنِ پوشیدن رنگ های پاستیلی براتون سخت باشه و ست کردنشُ بلد نباشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم یه استایل پاستیلی جذاب بسازیم.

ju

اگه میخواین با مانتوی پاستیلی یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- رنگ های پاستیلی طیف گسترده ای دارن بنابراین خیلی مهمِ که بدونید از بین این همه رنگ کدوم بیشتر بهتون می یاد.

اگه رنگ پوستتون روشنِ رنگ‌های آبی، نارنجی و بنفش پاستیلی براتون مناسبِ. برای خوشگل ست کردن این رنگ‌ها کافیه چنتا آیتم خنثی مثل خاکستری هم به استایلتون اضافه کنید.

اگه رنگ پوستتون متوسطِ رنگ‌های صورتی، سبز و زرد پاستلی براتون مناسبِ. طوسی تیره یکی از رنگ های جذابی است که اگه کنار این رنگ ها قرار بگیره یه ترکیب رنگی خوشگل بهتون میده.

اگه رنگ پوستتون تیرَس رنگ‌های بنفش و زرد پاستیلی براتون مناسبن. البته با توجه به تیره بودن رنگ پوست توصیه میشه از پارچه‌های براق برای جلوه بیشتر استفاده کنید.

 

z (2)2- مهم‌ترین نکته در مورد ست کردن رنگ‌های پاستلی اینِ که در استفاده از اون ها افراط نکنید. شاید پوشیدن لباس یک‌ دست صورتی در یک مهمانی شیک و جذاب به نظر برسه، اما برای فعالیت‌های روزمره خیلی مناسب نیست. بنابراین بهترِ لباس های پاستیلی تون با زیورآلات و اکسسوری های رنگ خنثی ست کنید.

3-یکی از بهترین روش‌ها برای ست کردن رنگ‌های پاستلی، قرار دادنشون در کنار رنگ‌های خنثی است. ترکیب این رنگ‌ها با سفید، سیاه و خاکستری، بژ و یا تناژهای کرم و نسکافه‌ای یک استایل عالی و شیک ایجاد خواهد کرد.

4- اگه اعتماد به نفس کافی در استفاده از رنگ های پاستلی رو ندارید، بهترِ از اکسسوری ها شروع کنید. به عنوان مثال، از کیف دستی، جواهرات، کلاه یا کفش در رنگ های پاستلی استفاده کنید.

5- اگه لباستون پاستیلیه از آرایش با رنگ‌های تند خودداری کنید. در عوض، به صورت کاملا مینیمال و با رنگ‌های خنثی و گرم آرایش کنید؛ برای مثال از یک سایه چشم با رنگ‌های گرم، و یک رژ لب با رنگ روشن و طبیعی استفاده کنید. آرایش کردن با رنگ‌های پاستلی هم همراه با لباس‌هایی به رنگ پاستلی و هم همراه با لباس‌هایی به رنگ خنثی زیباست. لاک هایی که رنگ پاستلی دارند هم در حال حاضر بسیار محبوب هستند. سعی کنید رنگ لاکتون دقیقا هم رنگ با لباس، یا به رنگی کاملا متضاد با رنگ لباستون انتخاب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان