//
کدخبر: ۳۶۳۹۰۵ //

میخوای تیپ و استایل خفن بسازی؟ انواع مانتو با مدل های مختلف با پادشاه رنگ های مکمل رو امتحان کن

برخلاف خیلی از رنگ ها که مکمل زیادی ندارن طوسی مکمل های زیادی داره به همین دلیل هم بهش لقب پادشاه رنگ های مکمل دادن.

میخوای تیپ و استایل خفن بسازی؟ انواع مانتو با مدل های مختلف با پادشاه رنگ های مکمل رو امتحان کن
به گزارش فرتاک نیوز،

برای داشتن یه استایل شیک باید اصول ست کردن آیتم ها رو یاد بگیرید. همون طور که میدونید پوشش خانوم های ایرانی شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری است.

این آیتم ها رو باید طوری انتخاب کنید که از لحاظ جنس، رنگ و مدل با هم هارمونی داشته باشن. در بین این آیتم ها مانتو از همه مهم ترِ؛ بنابراین بهتره همیشه اول مانتو رو انتخاب کنید بعد بقیه آیتم ها رو باهاش ست کنید. امروز قراره اصول ست کردن رنگ طوسی رو بهتون یاد بدیم و یه سری بایدها و نبایدهای مهم راجع به رنگ جذاب بگیم.

طوسی یکی از خاص ترین و شیک ترین رنگ ها است که میتونه استایلتون از این رو به اون رو کنه و حسابی باکلاس نشونتون بده. در روانشناسی رنگ‌ها، طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است.

برخلاف خیلی از رنگ ها که مکمل زیادی ندارن طوسی مکمل های زیادی داره به همین دلیل هم بهش لقب پادشاه رنگ های مکمل دادن بنابراین ست کردن لباس طوسی اصلا کار سختی نیست اما مسلما با بعضی رنگ ها هارمونی جذاب تری رو ایجاد میکنه اگه میخواین با این رنگ ها آشنا بشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

q

اگه میخواین با مانتوی طوسی یه استایل خیلی شیک و خوشگل واسه خودتون بسازید باید نکاتی رو به شرح ذیل رعایت کنید:

1- طوسی علاوه بر مشکی و سفید با رنگ های صورتی، قرمز، زرد، نارنجی، سرخابی، آبی و سبز جذاب میشه. شاید با خودتون فکر کنید این طوری که میشه طوسی رو با همه ی رنگ ها ست کرد! خب بله، این دقیقا ویژگی جذاب این رنگه که میتونه در کنار هر رنگ دیگه ای همچنان زیبا و خاص باشه.

w

2- طوسی از لحاظ طبع رنگی، نه جزء رنگ های سرد محسوب میشه و نه جزء رنگ های گرم. در واقع  یه رنگ خنثی است و به همین دلیل هم میتونید با هر رنگی ستش کنید اما باید حواستون به طیفش هم باشه. برای اینکه بهترین ست پیشنهادی با مانتو طوسی رو بشناسید قبلش باید با انواع طوسی آشنا بشید. طوسی روشن، طوسی تیره، فیلی، دودی، سربی، طوسی بژی، نقره ای و دودی از طیف های مختلف طوسی هستند. به عنوان مثال صورتی که یکی از جذاب ترین مکمل ها برای طوسیه که با طیف های روشنش هارمونی داره.

z (1)

3- اگه به استایل غیررسمی علاقه دارید و میخواین برای استایل روزمره یا قرار دوستانه مانتو طوسی اسپرت به تن کنید از شلوار جین آبی غافل نشید. شلوار جین آبی از روشن تا تیره بهترین انتخاب برای مانتوی طوسی خواهد بود. در صورتی که میخواین به مهمانی یا قرار رسمی برید و نمیدونید چه رنگ و مدل شلواری با مانتوی طوسی ست میشه باید بگیم که سفید و مشکی جزء بهترین ها هستند. اما اگه میخواین توی استایلتون تنوع ایجاد کنید ایجاد کنید میتونید از شلوار آبی تیره، زرشکی، بادمجانی، سرمه‌ای و سبز تیره استفاده کنید.

y

4- با لباس طوسی میتونید از جواهرات سفید و نگین دار استفاده کنید که ظاهرتون رو درخشان تر کنه. برای کیف و کفش هم علاوه بر سفید و مشکی میتونید سراغ رنگ هایی مثل صورتی، زرد، قرمز، آبی و نارنجی برید.

IMG

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان