//
کدخبر: ۳۶۳۶۴۷ //

این لباس های زنانه هیچ وقت از مد نمیفته!

مد سریع یا فست فشن به یکی از ویژگی‌های کلیدی صنعت مد تبدیل شده است که امروزه می‌شناسیم و چرخه عمر کوتاه لباس و رابطه کوتاه مدت مشتری و پوشاک را تحریک می‌کند.

این لباس های زنانه هیچ وقت از مد نمیفته!
به گزارش فرتاک نیوز،

مد سریع یا فست فشن به یکی از ویژگی‌های کلیدی صنعت مد تبدیل شده است که امروزه می‌شناسیم و چرخه عمر کوتاه لباس و رابطه کوتاه مدت مشتری و پوشاک را تحریک می‌کند. به زبان ساده، ما را با لباس‌های بی‌کیفیت به یک مصرف گرا با دهان باز کمدهایمان تبدیل کرده است.

در این وضعیت پیدا کردن لباس‌های با کیفیت به نوعی سرمایه‌گذاری است. لباس‌هایی که همیشه روی خط مد هستند و می‌توانند شما را به یکی از شیک‌پوشان تبدیل کنند.

اگر به فکر بیرون آمدن از مصرف گرایی هستید و می‌خواهید کمدهایتان را سبک کنید و تنها لباس‌هایی داشته باشید که در موقعیت‌های مختلف بپوشید؛ به خواندن این مطلب ادامه دهید.

کت ترِنچ: لباسی برای همه فصول

این مدل کت که مخصوص فصل پاییز و بهار هستند؛ هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان لازم هستند. این کت‌ها شیک و غیررسمی هستند اما در عین حال اداری و رسمی هم هستند.این لباس در اصل توسط سربازان بریتانیایی در طول جنگ جهانی اول پوشیده می‌شد تا در برابر باران از آن‌ها مراقبت کند.

006-MerylStreep-vogueint-25March19-GettyImages-jpg-1280×1280-

این مدل لباس نه تنها شما را گرم نگه می‌دارد که در برابر باران و باد هم محافظت می‌کند. رفت و آمد با آن بسیار ساده است و می‌تواند به خوبی با آیتم‌های دیگر لباس ست شود.افراد مشهوری مانند ویکتوریا بکهام، ریحانا و میراندا کر بارها با این مدل کت دیده شدند.

6wUIfshrjzZc

کت ترنج را می‌توانید رو یک تی شرت و شلوار جین یا یک پیراهن بپوشید. دکمه‌های آن را ببیندید و یا باز بگذارید. پاشنه بلندترین کفش را با آن بپوشید و یا یک کفش کتانی و ساعت‌ها با آن قدم بزنید.

https-www-tinkerlust-com-blog-timeless-fashion-items-that-never-go-out-of-style

تی شرت سفید: همراه همیشگی سفر

ممکن است کمی رمانتیک به نظر برسد اما هر زنی در کمد لباسش به یک تی شرت سفید ساده با جنس خوب نیاز دارد. تی شرتی که هیچ طرح و نقشی ندارد و بیشترین همراهی را با لباس‌های دیگر دارد. تی شرت سفید شما را فعال‌تر نشان می‌دهد.

1aM7KwJ9Ucx0

با انواع مدل شلوار لی، کفش، دامن تک رنگ و رنگی ست می‌شود و می‌توانید زیرش هر رنگ مانتویی بپوشید.جنیفر آنیستون هم یکی از تی شرت سفید پوش های قهار است.پس خرید تی شرت سفید را هرگز فراموش نکنید، خصوصا زمانی که راهی سفر هستید.

کفش پاشنه‌دار مشکی: همکار و همراه

این مدل کفش زنانه؛ هم کلاسیک است و هم مدرن و هر خانمی باید یک مدل کفش پاشنه بلند مشکی داشته باشد. این کفش‌ها

شما را از خانه به محل کار می‌برند و شب به مهمانی.

https-www-tinkerlust-com-blog-timeless-fashion-items-that-never-go-out-of-8style

به راحتی با یک جفت کفش پاشته دار مشکی، ظاهری شیک و باکلاس می‌گیرند. هرچند ممکن است نتوانید خیلی با این مدل کفش مانور بدهید و باید با احتیاط راه بروید.

شلوار جین: سخت کوش‌ترین گارگر کمد

نیازی به گفتن نیست، اما مطمئناً سخت کوش‌ترین کارگر در کمد لباس شما، شلوار جین‌تان است. شلوار جین هرگز و هرگز از مد نیافتاده و نمی‌افتد و مناسب برای تمام فصول است. آن‌ها می‌توانند شما را از محل کار به یک مهمانی غیررسمی ببرند.

https-www-tinkerlust-com-blog-timeless-fashion-items-4never-go-out-of-style

با هر کفشی ست شوند و در هر حال و هوایی استفاده شوند. برای شستن شلوار جین هیچ دلنگرانی ندارید و با دسترس‌ترین مواد شوینده می‌توانید آن‌ها را برق تمیزی و نظافت بیاندازید.

کت بلیزر: مردانه اما برای زنان

بلیزر همان کت اسپرت است اما تنگ نر و رسمی‌تر هستند. اصولا پارچه سبک‌تر و ظریف‌تری هم هستند. این کت‌ها که بیش از ۲۰۰ سال عمر کرده‌اند و اولین بار برای دیدار کاپیتان کشتی‌های جنگی انگلیس با ملکه‌شان طراحی شدند. آن‌ها بر خلاف امروز که اصولا جلو باز استفاده می‌شوند؛ دکمه‌های برنجی داشتند. این کت‌ها حسابی چشم ملکه را گرفت و دایره محبوبیت‌اش همه اروپا و بعد هم امریکای قرن بیستم را گرفت.

nVwCgOQ49ry5

کت بلیزر هم یکی از لباس‌هایی است که اگر در کمد شما باشد می‌تواند شما را برای هر موقعیتی چه در یک مراسم رسمی و چه غیر رسمی آماده کند و سر و شکل مطلوبی بدهد.اگر رنگ خنثی این کت را انتخاب کنید با طیف گسترده‌ای از لباس‌های دیگر می‌توانید آن را بپوشید. شلوار جین‌ها البته رفیق صمیمی این کت هاست.

XUR5BhgrWMaa

بلیزرها البته قیمت متوسط و رو به بالایی دارند اما ما داریم درباره پوششی حرفی می‌زنیم که یک سرمایه‌گذاری است و نه یک بخر و دور بندازِ ساده.

یه پیراهن مشکی کوچولو: زیبایی همیشه مفید

گفتیم حتما در کمد کوچک لباس‌هایتان و یا چمدان سفرتان یک تی شرت سفید داشته باشید؛ الان هم با همان شدت می‌گوییم حتما یک پیراهن مشکی ساده هم در کمدتان داشته باشید و حتی اگر به سفر کاری هم می‌روید، آن را جایی میان لباس‌هایتان بگذارید.

21-black-outfits-totally-dress-upgg-or-down-jpg-1200×630-

پیراهن مشکی ساده می‌تواند مدل‌های زیادی داشته باشد که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم مدلی را انتخاب کنید که نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد. این پیراهن را می‌توانید با انواع اکسسوری‌ها ست کنید؛ ظریف و خانمانه و یا بزرگ و مدرن!

خلاصه اینکه وقتش شده تا دست از خرید لباس‌هایی که سال‌های سال در کمد می‌مانند و می‌پوسند و یکبار مصرف هستند؛ دست برداریم و یک زیبا و خوش‌پوش همیشه آماده با چهار دست لباس باشیم!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان