//
کدخبر: ۳۶۳۶۸۳ //

خانم های شیک پوش فقط بیان/ جدیدترین مانتوهای دو تیکه مجلسی

مدل مانتو دوتیکه مجلسی یکی از مدل‌ مانتوهایی میباشد که اکثر خانم‌ها برای رفتن به مهمانی و مجالس انتخاب میکنند. اما با توجه به مدل‌های متنوعی که در بازار موجود میباشد انتخاب مدل مانتوی مناسب برای اکثر خانم‌ها بسیار دشوار است.

خانم های شیک پوش فقط بیان/ جدیدترین مانتوهای دو تیکه مجلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

امروزه پوشیدن مانتو در بین خانم‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده زیرا برای تمام مکان‌ها مناسب میباشد. بنابراین با توجه به تنوع زیادی که در مانتو وجود دارد، انتخاب مدل مانتو مناسب برای خانم‌ها کار سختی میباشد.

برای اینکه انتخاب راحت تری داشته باشید، ابتدا باید با جنس‌های پارچه در مانتو آشنا باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را تجربه کنید. در ادامه سعی داریم شما را با انواع پارچه در مانتو آشنا کنیم تا به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

انواع جنس مانتو در بازار:

جنس کتان:

این مدل مانتوها، جنس ضخیمی دارند و دارای مقاومت بالایی هستند. اگر برای فصل‌های پاییز یا زمستان به دنبال مانتوی مناسب هستید، انتخاب جنس کتان میتواند گزینه مناسبی باشد.

جنس پنبه:

این مدل مانتو، بیشتر در هوای گرم و تابستانی سال استفاده میشود.

مانتوهایی که از این جنس هستند، حرارت را از خود عبور میدهند که مانع ماندگاری بوی عرق در بدن شما میشود. پس اگر میخواهید بدن‌تان در هوای گرم بوی عرق نگیرد، مانتوهایی که از جنس پنبه هستند میتوانند گزینه مناسبی باشند.

یکی دیگر از مزیت‌های این مدل مانتوها، شستشوی راحت‌شان میباشد اما خیلی زود چروکیده میشوند. پس اگر مانتوهای با جنس پنبه‌ای را انتخاب میکنید حواستان باشد که باید آن را مدام اتو کنید. هرچه مانتویی را بیشتر اتو کنید باعث کوتاه تر شدن عمر آن و همچنین کهنه تر شدن آن میشود.

جنس پشمی:

مانتوهایی که از جنس پشم هستند، ضخیم هستند و گرمای خوبی دارند. از این جنس بیشتر در فصول سرد و زمستانی پوشیده میشود.

توجه داشته باشید که مانتوهای پشمی برای محیط های بسته و پوشیده مناسب نیست زیرا باعث میشود گرمای زیادی را تحمل کنید.

به طور کلی اگر برای مکان‌های سرد که فضای باز دارند به دنبال مانتوی مناسبی هستید، پیشنهاد میکنم از مانتوهای پشمی استفاده کنید.

جنس ویسکوز:

اگر به دنبال مانتو از جنس ویسکوز هستید، باید بگم که این مانتوها از الیاف مصنوعی ساخته شده اند و گرما را هدایت میکنند. پس برای فصل‌های گرم و تابستانی مانتوهای ویسکوزی میتواند برای شما مناسب باشد.

جنس نایلونی:

این مدل مانتوها در برابر ساییده یا خراشیده شدن دارای مقاومت بالایی هستند و معمولا از الیاف مصنوعی و پنبه ساخته میشوند.

مانتوهایی که از این جنس هستند، رطوبت را کمتر جذب میکنند همچنین احتمال اینکه مانتو نخ‌کش شود، وجود دارد.

اگر جزو افرادی هستید که در برابر نخ کش شدن مانتو وسواس زیادی دارید، انتخاب مانتوهای نایلونی گزینه خوبی نیست. اما اگر میخواهید مانتویی که میخرید در برابر خراش یا ساییدگی، آسیب زیادی نبیند، پیشنهاد میکنم از این مدل مانتوها بپوشید.

جنس پلی استر:

این مدل مانتوها از الیاف مصنوعی ساخته میشوند. یکی از مزیت‌هایی که دارد، اینه که هیچ وقت چروکیده نمیشوند و نیازی ندارید که مدام آن را اتو کنید.

این مانتوها وزن سبکی دارند و همچنین مقاوم هستند.

پس اگر به دنبال مانتویی هستید که سبک باشد و مقاومت خوبی داشته باشد و همچنین چروکیده نشود، پیشنهاد میکنم مانتوهایی که از جنس پلی استر هستند را انتخاب کنید.

نتیجه گیری:

مانتو، یکی از انواع مدل لباس‌هایی است که وجود آن برای همه خانم‌ها لازم و ضروی است. هر خانمی از بچگی پوشیدن مانتو را تجربه میکند. امروزه با توجه به اینکه مدل های متنوعی از مانتو در بازار وجود دارد، انتخاب را برای خانم‌ها دشوار کرده است. یکی از مواردی که هنگام خرید مانتو باید توجه کنید، جنس پارچه میباشد. در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع جنس مانتو و ویژگی‌های هر کدام، آشنا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۶۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان