//
کدخبر: ۲۸۹۴۷۱ //

نکاتی برای پیشگیری از گاز گرفتگی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: سال گذشته شاهد مرگ هشت نفر از همشهری‌هایمان بر اثر گازگرفتگی بودیم امسال برای جلوگیری از بروز این حوادث مردم بایستی نکاتی مانند استفاده کردن ار کلاهک‌های H مانند، اطمینان یافتن از بسته نبودن مسیر دودکش و نخوابیدن نزدیک وسایل گرمایی را رعایت کنند.

نکاتی برای پیشگیری از گاز گرفتگی

مهرداد فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار داشت: با آغاز فصل سرما متاسفانه هر ساله در استان شاهد وقوع حوادث دردناکی مانند مرگ خاموش برای خانوادهای‌ لرستانی هستیم.

وی با بیان اینکه در صورتی که مردم چند نکته ساده را رعایت کنند دیگر چنین حوادثی رخ نمی‌دهد، افزود: مهمترن نکته در این حوزه استفاده کردن ار کلاهک‌های H مانند برای تهویه گاز بخاری است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد، بیان کرد: همچنین مردم هر ساله هنگام وصل مجدد بخاری بایستی با استفاده از یک جسم متصل به طناب از بسته نبودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،فلاح با اشاره به اینکه همچنین بررسی شلنگ گاز با استفاده از کف مواد شوینده در این ایام ضروری است، تصریح کرد: همچنین مردم بایستی از خوابیدن نزدیک شومینه و بخاری در شب پرهیز کرده و حد الامکان میزان حرارت  وسایل گرمایی خانه را هنگام خواب کم کنند.

لازم به ذکر است که سال گذشته هشت نفر در اثر گازگرفتگی در خرم‌آباد فوت شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان