//
کدخبر: ۲۷۲۸۸۹ //

بایدن، ترامپ را به هراس‌افکنی عامدانه در میان آمریکایی‌ها متهم کرد

نامزد مفروض دموکرات‌های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ را به ایجاد ترس و وحشت تعمدی در بین مردم با هدف جلب آرای رای‌دهندگان مردد در آستانه انتخابات نوامبر متهم کرد.

بایدن، ترامپ را به هراس‌افکنی عامدانه در میان آمریکایی‌ها متهم کرد

به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ تبلیغاتی را که اخیرا کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منتشر کرده، به باد انتقاد گرفت. کمپین ترامپ در این تبلیغات ادعا می‌کند که بایدن قصد دارد بودجه پلیس را قطع کند؛ اقدامی که به گفته ترامپ منجر به افزایش نرخ جرم و جنایت و زمان انتظار طولانی تر برای افرادی که با مرکز فوریت‌های پلیس تماس می‌گیرند، خواهد شد.

این در حالی است که بایدن از جنبش قطع بودجه پلیس حمایت نکرده و کمپین انتخاباتی‌اش اعلام کرده بایدن از تخصیص بودجه بیشتر برای برنامه‌های جامعه محور پلیس حمایت می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بایدن در یک رویداد انتخاباتی در ایالت دلاور گفت: شما برخی از این تبلیغات را دیده‌اید. در این تبلیغات شهرهایی را میبینید که در آنها آتش‌سوزی رخ داده و با مرکز فوریت‌های پلیس (۹۱۱) تماس می‌گیرند. آنها تصویر مرا در پس زمینه قرار داده‌اند. در این تبلیغ گفته می‌شود "اگر موضوع تجاوز است داخلی یک را شماره‌گیری کنید در غیر این صورت هفت روز منتظر بمانید". بی خیال. همه اینها در راستای کمپین عجیب و غریب ۲۰۲۰ "نظم و قانون" با هدف ترساندن شدید مردم آمریکاست.

این تبلیغات در بحبوحه اعتراضات سراسری علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظام‌مند که پس از کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس در ماه مه به راه افتاده، منتشر شدند.

در حالی که بیشتر اعتراضات صلح‌آمیز بوده‌اند اما ترامپ و متحدانش بر خشونت متمرکز شده و معترضان را به عنوان "آنارشیست‌های خطرناک" توصیف کردند و بایدن و دیگر دموکرات‌ها را به داشتن موضع نرم در برابر جرم و جنایت متهم می‌کنند. بایدن بار دیگر تاکید کرد که اگر در انتخابات پیروز شود از نیروهای مجری قانون برای پاسخ به اعتراضات استفاده می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان