//
کدخبر: ۳۲۷۸۵۳ //

دیدارفرمانده انتظامی استان ایلام با زندانیان زندان ایلام

سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام از زندان مرکزی بازدید کرد و با زندانیان دیدار کرد.

دیدارفرمانده انتظامی استان ایلام با زندانیان زندان ایلام

به گزارش فرتاک نیوز، ازروابط عمومی زندان ایلام؛ سردار القاصی مهر  ابتدا در محفل انس با قرآن زندانیان حضور یافت و در خصوص تغییر و تحول زندان و پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی اظهارکرد: انتقال زندان به خارج از شهر را یکی از مهمترین اقدامات ارزشمند مدیریتی بودکه با هدف رعایت حقوق شهروندی و ارتقاء امنیت انجام گرفت.

اودر بازدید از بندهای زندان مرکزی و دیدار با زندانیان اظهارداشت: امکانات و اقدامات کنونی زندان منطبق با اصول زندانبانی اسلامی است و جای بسی خرسندی است که کارکنان و مسئولین زندان های استان دغدغه حل مشکلات زندان و خانواده های آنان را دارند.

سردار القاصی مهر گفت: اقدامات حمایتی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی خانواده های زندانیان نیازمند قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی استان از سوله ورزشی زندانیان بازدید کرد و برای تهیه یکصد جفت کفش ورزشی جهت استفاده مددجویان در زمان انجام فعالیت های ورزشی قول مساعد داد. 

وی در ادامه با سربازان وظیفه زندان مرکزی نیز دیدار داشت و خطاب به سربازان وظیفه گفت: بخش بزرگی از اقدامات تامینی و تربیتی بر عهده شماست و می بایست با دقت و هوشیاری کامل در انجام خدمت مقدس سربازی، دست یارای زندانبانان باشید.  سردار القاصی مهر طی لوحی از تلاش های ارزنده مدیرکل زندان های استان ایلام نقدیر نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان