//
کدخبر: ۳۱۴۸۸۹ //

اصناف مردمی ترین بخش اقتصادی کشور هستند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اصناف مردمی ترین بخش اقتصادی کشور هستند و نقش بی بدیل آنها در تامین کالای مورد نیاز ردم ستودنی است.

اصناف مردمی ترین بخش اقتصادی کشور هستند

به گزارش فرتاک نیوز؛ دلاور القاصی مهر "در جلسه با تعدادی از مسئولان اتحادیه ها که در محل اتاق اصناف برگزار شد ضمن تبریک روز ملی اصناف، گفت: اصناف نقش بی نظیر و فراموش نشدنی در همکاری و تعامل با پلیس در ایام کرونا در حفظ سلامت جامعه داشتند.

وی اصناف را مردمی ترین بخش اقتصادی کشور دانست و افزود: یکم تیر ماه هرسال مصادف با روز ملی اصناف است و جامعه کسبه و بازاریان نقشی بی بدیل در پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی، پشتیبانی دفاع مقدس و دوره های مختلف جمهوری اسلامی داشته اند .

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد :خانواده بزرگ اصناف در موضوع مدیریت بیماری کرونا، از منافع خود گذشته و با پذیرش خسران و زیان شدید در ماه پایانی سال گذشته که ایام پر رونق و با اهمیتی برای کسبه است واحد های صنفی شان را تعطیل کردند و در کنار پلیس و سایر نهادهای مربوطه به مقابله با این بیماری منحوس پرداختند.

سردار القاصی گفت : شور انتخاباتی که در بین بازاریان بود نشان از ولایی بودن این عزیزان دارد و در طول دوره های مختلف و در آزمون های بسیار سخت سربلند بوده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان