//
کدخبر: ۲۹۹۱۱۶ //

دلنوشته‌ای به یاد مردی از جنس خوبان مرحوم علی حیدر کرمی

دلنوشته دکتر علیرضا شهرستانی در سوگ مهندس علی حیدر کرمی، مدیر عامل فقید سازمان همیاری شهرداری‌ کرمانشاه را می خوانیم.

دلنوشته‌ای به یاد مردی از جنس خوبان مرحوم علی حیدر کرمی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس علی حیدر کرمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه به دلیل بیماری کرونا درگذشت و دوستداران خود را در سوگ از دست رفتنش عزادار نمود.
او سالها در مسئولیت های مختلفی در کرمانشاه صادقانه به مردم خدمت کرد و به پاکدستی و صداقت و تلاشگر معروف بود.
دکتر علی رضا شهرستانی رییس دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه دلنوشته‌ای را برای فرتاک نیوز ارسال کرده است که با هم می‌خوانیم.

هو الحی                                                                           

مردی که پنجره دلش را به وسعت عشق و ایثار و اخلاص گشود، او ترسیم گر سبک خدمت بی منت بود و بدون تکبر و خودبینی گره گشا بود، هرگز از یادم نمی رود زمانی که ایشان در بالاترین مرتبه شهر داری کرمانشاه، از سرتواضع و بزرگی خم شد و بوسه بر دستان پاکبان پیری زد که با چمن کاری بر زیبایی شهر کرمانشاه افزوده بود.

زنده یاد کرمی با مدیریت خویش ثابت نمود می توان بی ادعا، خالصانه و با تکریمِ مردم، به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، خدمت نمود، رجای واثق دارد، این سبک مدیریت آن فقید سعید در باور مردم قدردان استان  کرمانشاه باقی و ماندگار خواهد بود.

در ایامی که آن عزیز آسمانی در بیمارستان بستری بودند، چندین بار از طریق پزشکان و پرستاران و کادر ایثارگر بیمارستان جویای احوالشان می شدم، و این عزیزان زمینه تماس تلفنی را فراهم می کردند ،گاهی بارقه امیدی که پدیدار می شد، و از تلاش این عزیزان به اطلاع خانواده آن عزیز سفرکرده می رساندم ، موجی از خوشحالی و خرسندی در چهره همسر مکرمه و فرزندان محترم ایشان و همه دوستان او پدیدار می شد، آن زمان بهترین راه چاره  را در این دیدم که دست به دامن  پرسنل محترم و جان برکف کادر درمان شوم، عزیزانی که خدا می داند این روزها برای نجات جان یکی از همشهریان ما، با به خطر انداختن جان خود، چقدر در تلاش هستند.

واینک ما شهروندان کرمانشاهی ، به راستی چه وظیفه ای داریم؟ آیا هیچ فکر کرده ایم در برابر این ایثار و جانفشانی، مسوولیتی هم بر دوش یکان یکان ما سنگینی می کند؟ بیاییم با زدن فقط یک ماسک زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا را قطع کنیم.  

 از درگاه با عظمت خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده مکرم ایشان صبر و شکیبایی را خواهان و خواستارم.  

 

                                                                       کمترین علیرضا شهرستانی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان