//
کدخبر: ۲۵۴۷۷۵ //

صدور بیش ازدو میلیارد و دویست میلیون دلار کالای صادراتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه ازصدور بیش ازدو میلیارد و دویست میلیون دلار کالای صادراتی از طریق گمرکات استان خبر داد

صدور بیش ازدو میلیارد و دویست میلیون دلار کالای صادراتی از طریق گمرکات استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

خلیل حیدری ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت : درسال 98  دو میلیاردو 201 میلیون و 395 هزارو 416 دلار کالا به وزن 5 میلیون و 673 هزار و 788 تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است .

خلیل حیدری گفت: یک میلیارد و 181 میلیون و 999 هزارو 691 دلار با وزن 3 میلیون و 159 هزار و 707 تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه  اظهار و صادر شده است .

وی ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت یک میلیارد و  19 میلیون و 380 هزارو 105 دلار کالا با وزن 2 میلیون و 514 هزار و 69 تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند .

خلیل حیدری مجموع اقلام صادراتی  اظهار شده در سال 1398 از گمرکات استان کرمانشاه  را 852 نوع کالا عنوان نمود و افزود  در این مدت  در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 33 کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را میله های آهنی یافولادی گرم نوردشده، لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی  ، انواع کاشی و سرامیک ، رب  گوجه فرنگی ، پنیر ، سیب زمینی ، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده ، سیب تازه ، سفره یکبار مصرف، آهن یافولادتخت نوردشده باپهنای حداقل mm600آبکاری شده یااندودشده باروی، انواع کیک و کلوچه ، دوغ و ماست ، رخام پولیش داده شده شکل داده شده یا کار شده امانه کندکاری شده و حکاکی شده عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۷۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان