//
کدخبر: ۳۶۴۰۴۵ //
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

خدمات ارائه شده به گردشگران سلامت در کرمانشاه ارزانتر از کشورهای همجوار است

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در نشست با هیات گردشگری سلامت در اقلیم کردستان گفت:خدمات ارائه شده به گردشگران سلامت در کرمانشاه ارزانتر از کشورهای همجوار است.

خدمات ارائه شده به گردشگران سلامت در کرمانشاه ارزانتر از کشورهای همجوار است
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه و رئیس سازمان نظام پزشکی استان امروز (۲۶مردادماه)با هیات گردشگری سلامت در اقلیم کردستان دیدار کردند.

در این دیدار کیوان کاشفی پس از استماع درخواست‌های مطرح شده از سوی دکتر جبار محمدرحیم رئیس اتحادیه کارمندان بهداشت و درمان اقلیم کردستان و هیات همراهش اظهار داشت: طی سالهای اخیر ظرفیت گردشگری سلامت را در استان تعریف و بیمارستان‌ها را در جهت جذب گردشگر و راه‌اندازی بخشی ویژه برای گردشگران سلامت ترغیب کردیم.

photo_2022-08-17_15-26-13

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه توجه به اقتصاد در گردشگری سلامت را امری مهم دانست و افزود: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته خدمات ارائه شده به بیماران در استان کرمانشاه در مقایسه با کشورهای ترکیه و امارات ارزانتر و با همان کیفیت است.

وی عدم ارتباط افراد فعال استان کرمانشاه با اقلیم کردستان،نبود شرکت‌هایی که اتصال دهنده استان کرمانشاه و مراکز درمانی در اقلیم باشند و تردد بیماران از طریق حمل‌ ونقل زمینی را از جمله مهمترین چالش‌های موجود در زمینه ارائه خدمات به گردشگران حوزه سلامت عنوان کرد و بیان داشت: به دلیل ارتباط نزدیک کلامی و قومیتی اقلیم کردستان با استان کرمانشاه ایجاد تعامل می‌تواند زمینه‌ساز ارتباط موثر و مفیدی در زمینه گردشگری سلامت باشد.

کاشفی در ادامه با اشاره به درخواست دکتر جبار در زمینه تسهیل مراحل انتقال بیمار از مرز تا استان کرمانشاه نیز گفت: فراهم نمودن مسیر VIP در جهت جلوگیری از توقف و معطلی از مرز تا استان کرمانشاه می‌تواند این مشکل را برطرف نمایند، همچنین راه‌اندازی پرواز مستقیم به صورت ۲ بار در هفته از کرمانشاه به اقلیم کردستان در صورت برقراری ارتباط گردشگری سلامت و اعزام بیماران از اقلیم می‌تواند مشکلات موجود را مرتفع نماید.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان