//
کدخبر: ۲۵۱۰۷۵ //
به همت اتاق بازرگانی کرمانشاه انجام گرفت؛

تامین تجهیزات بیمارستانی برای مقابله با کرونا در کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: اتاق بازرگانی کرمانشاه در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کرده است.

تامین تجهیزات بیمارستانی برای مقابله با کرونا در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

کیوان کاشفی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیامدهای اجتماعی و اقتصادی که شیوع کرونا در جامعه داشته، تلاش کردیم بخشی از نگرانی‌های مراکز درمانی برای تأمین تجهیزات مورد نیاز را مرتفع کنیم.

وی یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا را دستگاه ونتیلاتور اعلام و یادآوری کرد: ۲ دستگاه ونتیلاتور را سفارش دادیم و که امروز به کرمانشاه رسید و در مراکز درمانی قابل بهره‌برداری است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه همچنین از پیگیری برای تأمین ماسک سه لایه، ماسک N95، لباس حفاظتی، عینک محافظ چشم، گان و دستکش مورد نیاز مراکز درمانی به تعداد قابل توجه خبر داد که به زودی به دست مراکز درمانی می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در کنار خط مقدم مقابله با ویروس کرونا باشیم تا بتوانیم به سهم خود باری از دوش جامعه پزشکی و نظام بهداشت و درمان برداریم.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به اینکه ۲ دستگاه ونتیلاتور امروز برای بیماران حاد تنفسی تحویل مسئولان درمانی کرمانشاه داده شد تا در مراکز درمانی برای مداوای بیماران مورد استفاده قرار بگیرد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بخش خصوصی با تمام توان برای مقابله با این بحران قدم برداریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان