//
کدخبر: ۳۵۸۰۷۹ //

آبرسانی سیار به ۱۳ روستای شهرستان جوانرود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از آبرسانی سیار به ۱۳ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر خبر داد.

آبرسانی سیار به ۱۳ روستای شهرستان جوانرود
به گزارش فرتاک نیوز،

 غفار صالحی به تشریح عملکرد امور آبفا شهرستان جوانرود در خرداد ماه ۱۴۰۱ پرداخت و افزود: این امور در راستای دستیابی به اهداف شرکت آبفا استان و تامین آب شرب سالم و بهداشتی، علاوه بر نظارت و بازدید مستمر از تاسیسات آبرسانی شهرستان، انجام آزمایشات فیزیکی و شیمیایی به صورت روزانه را در دستور کار خود دارد.

 

به گفته صالحی با توجه به این موضوع که کیفیت آب شرب جز خط قرمزهای شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه است، کارشناسان این امور با انجام آزمایشات لازم از جمله دو مورد آزمایش شیمیایی، ۹۵ مورد آزمایش میکروبی و ۲ هزار ۱۵۰ مورد کلرسنجی در خرداد ماه سال جاری بر سلامت آب شرب شهرستان صحه گذاشتند.

 وی به تشریح دیگر اقدامات انجام شده توسط این امورطی یک ماه گذشته پرداخت و ادامه داد: شستشوی هزار و ۶۰۰ متر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شهرستان، ۴۰۰ متر مکعب مخازن ذخیره با هدف بهبود وضعیت کیفی آب در این شهرستان از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط امور آبفا جوانرود در خرداد ماه سال جاری بوده است.

این مقام مسئول از آبرسانی سیار به ۱۳ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر۲ هزار نفر خبر داد و خاطر نشان ساخت: در پی خشکسالی دو سال اخیر منابع تامین آب شرب این روستاها خشک شده و یا با کاهش شدید سطح آبدهی مواجه شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب شهرستان در خرداد ماه سال جاری به شستشوی هزار و ۳۴۴ متر شبکه جمع آوری فاضلاب اشاره کرد و گفت: دیگر اقدامات امور آبفا شهرستان در این حوزه شامل مرئی سازی و همسطح سازی ۱۲ مورد دریچه فاضلاب، لایروبی ۵۲ باب منهول و رفع ۱۳۲ مورد حادثه بوده است.

صالحی در پایان خاطرنشان ساخت: این امور با توجه به تداوم خشکسالی و اثرات آن بر منابع تامین آب شهرستان، از مشترکین گرامی در شهر و روستاها درخواست دارد نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اهتمام جدی داشته و از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

شهرستان جوانرود با ۴۴ هزار و ۸۱۴ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۷۵ هزار نفر در ۸۶ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان