//
کدخبر: ۳۵۵۳۰۲ //

آغاز عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تازه آباد  

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی از هزار و ۸۰۰ متر توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر تازه آباد خبر داد.

آغاز عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تازه آباد


 
به گزارش فرتاک نیوز،

"علی رحمانی" ضمن بیان این خبر، گفت: معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان با توجه به ضرورت تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تازه آباد، جهت جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دادن ۵ هزار و ۴۰۰ شهروند این شهر پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر را به متراژ هزار و ۸۰۰ متر در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی از آغاز این پروژه خبر داد و افزود: پروژه فوق شامل هزار و ۸۰۰ متر لوله گذاری با لوله ۲۰۰ میلیمتر و از نوع پلی اتیلن است که پیش بینی می شود تا پایان تیر ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

به گفته رحمانی شهر تازه آباد دارای ۴۹ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب است و با توسعه ۶ کیلومتر باقی مانده کل شهر تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار خواهند گرفت.

وی در پایان ضمن اشاره به مشکلات بهداشتی و زیست محیطی ناشی از پس زدگی فاضلاب، خاطر نشان ساخت: از شهروندان گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه حادثه فاضلاب مراتب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در میان بگذارند.

شهر تازه آباد با ۶ هزار و ۶۰۰ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۵۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان