//
کدخبر: ۳۲۵۵۴۱ //

جلوگیری از هدر رفت ۶ لیتر در ثانیه آب در شهرستان جوانرود

با تعمیر و بازسازی خط لوله ۲۰۰ آزبست شبکه توزیع شهر جوانرود از هدر رفت ۶ لیتر در ثانیه آب جلوگیری شد.

جلوگیری از هدر رفت ۶ لیتر در ثانیه آب در شهرستان جوانرود
به گزارش فرتاک نیوز،

 کیکاوس عزیزی نسب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در این خصوص گفت: پس از مشاهده نشت آب در خیابان منتهی به سه راه اصلی شهر اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان در محل حاضر و پس از انجام عملیات نشت یابی موفق به شناسایی یک فقره شکستگی در شبکه توزیع آب شهر شدند.

وی با اشاره به سختی کار افزود: قرار گرفتن لوله فوق در زیر دال بتنی کانال جمع آوری آبهای سطحی شهرداری و همچنین انجام عملیات در محل پر تردد شهر با عمق زیاد باعث صعوبت کار شد که پس از ۱۳ ساعت کار بی وقفه عملیات تعمیر و بازسازی لوله فوق با موفقیت به پایان رسید.

عزیزی نسب تعداد مشترکین تحت پوشش این شبکه را ۷ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: با تعمیر و بازسازی این لوله به سایز ۲۰۰ میلیمتر و از نوع آزبست ضمن جلوگیری از هدر رفت آب مشکل افت فشار محلات تحت پوشش آن نیز مرتفع گردید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود خاطر نشان ساخت: خوشبختانه با توجه به تمهیدات صورت گرفته طی عملیات فوق در هیچ نقطه ای از شهر شاهد افت فشار و  قطعی آب نبودیم.

عزیزی نسب در پایان از مشترکین این شهرستان خواست تا هرگونه حادثه و اتلاف قابل توجه آب را در اسرع وقت با همکاران این امور و یا با شماره ۱۲۲ حوادث و اتفاقات آبفا استان کرمانشاه در میان گذاشته و امور آبفا شهرستان جوانرود را در خدمت دهی هر چه بهتر و بیشتر یاری نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان