//
کدخبر: ۳۲۲۱۲۳ //
با فعال شدن شیفت بعد از ظهر؛

آرامستان کرمانشاه تا ساعت ۱۸ اموات را تغسیل می‌دهد

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه گفت: مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روزهای آینده افزایش و شیفت بعد از ظهر فعال گردد.


آرامستان کرمانشاه تا ساعت ۱۸ اموات را تغسیل می‌دهد

حجت الاسلام محسن کماسی در بازدید از سالن تغسیل آرامستان این شهر خاطرنشان ساخت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت رفاه حال همشهریان کرمانشاهی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی و در پاسخ به درخواست عده‌ای از مراجعان نسبت به طولانی شدن زمان انتظار، مدت زمان انتظار انجام امور مربوط به پذیرش، تغسیل و دفن به دلیل تعداد بالای فوتی‌ها طولانی است به همین دلیل دستور رسیدگی و تسریع در فرآیند خدمات‌رسانی در این مجموعه داده شد.

کماسی افزود: این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و به موجب آن مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روزهای آینده افزایش پیدا کند و شیفت بعد از ظهر را فعال نماییم که با این اقدام تا ساعت ۱۸ خدمات دهی ارائه می شود.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه گفت: از مردم شریف کرمانشاه تقاضا می‌کنم تا با تعداد کمتری از اقوام و وابستگان برای انجام امور کفن و دفن به آرامستان مراجعه و پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان