//
کدخبر: ۲۹۱۴۰۹ //
‍ شهردار کرمانشاه خبر داد؛

پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید سردار قاسم سلیمانی

شهردار کرمانشاه گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


پیشرفت ۸۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید سردار قاسم سلیمانی

دکتر سعید طلوعی در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبار اولیه این پروژه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که قطعاً به دلیل نوسانات قیمت مواد و مصالح موارد نیاز، هزینه ساخت این تقاطع افزایش خواهد یافت.

وی ویژگی بارز این پروژه را نبود مشکلات مالی و اعتباری دانست و تاکید کرد: علیرغم مشکلات مالی شهرداری‌ها که موجب توقف و یا کندی سرعت اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهری در کشور شده است، اما خوشبختانه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی با سرعت در حال انجام است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه تا پایان سال جاری شاهد افتتاح کامل تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی خواهیم بود، افزود: فاز اول این پروژه به صورت همسطح که مسیر شرق به غرب و بالعکس است، در فروردین ماه امسال به بهره برداری رسید و اقدامات در فازهای دیگر پروژه نیز با سرعت خوبی پیش می‌رود.

به گزارش فرتاک نیوز، طلوعی به تأخیر ایجاد شده در زمان بهره برداری از این پروژه اشاره و تصریح کرد: برودت هوا و بارندگی‌های شدید اخیر، ابتلای بسیاری از کارگران پروژه به بیماری کرونا و اعمال تعطیلات و محدودیت‌های کرونا توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا افتتاح کامل تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی را با تأخیر مواجه کرده است.

وی با اشاره به جزئیات پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، گفت: این تقاطع دارای سه سطح شامل؛ مسیر شمال به جنوب و بالعکس به صورت زیرگذر، مسیر شرق به غرب و بالعکس به صورت همسطح و مسیرهای گردشی شرق به جنوب و غرب به شمال به صورت روگذر است.

طلوعی با بیان اینکه عملیات اجرایی مسیرهای غیر همسطح شرق به جنوب و غرب به شمال در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی کار آن به پایان می‌رسد، تاکید کرد: عملیات اجرایی هر مسیر از این تقاطع به پایان برسد، سریعاً برای کاهش بار ترافیکی، سرعت بخشی تردد منطقه و رفاه حال شهروندان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر تنها نگرانی موجود شرایط جوی و بارندگی‌ها است که موجب کندی عملیات خاکبرداری در قسمت زیرگذر می‌شود، اما با وجود بارندگی‌های اخیر، روند کار متوقف نشده و با تدابیر اندیشیده شده عملیات اجرایی این مسیر گام به گام در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان