//
کدخبر: ۲۸۶۸۴۴ //

وضعیت سیاه ومرگبار کرونا در ایلام/۱۴فوتی در یک روز

استاندار ایلام ;وضعیت کرونا در استان بحرانی است وامکانات جوابگوی تعداد زیاد بیماران نیست اگر مردم همکاری نکنند فاجعه اتفاق می افتد مردم باید برای حفط جان خود مراسمات و دور همی ها را تعطیل کنند

وضعیت  سیاه ومرگبار کرونا در ایلام/14فوتی در یک روز

به گزارش  فرتاک نیوز ایلام، صبح امروز سه شنبه ۲۰ آبان ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه نشست شهرداران، شورای سازمان همیاری شهرداری های استان ضمن هشدار شدید نسبت خطر جدی کرونا در استان گفت: وضعیت کرونا در استان بیش از آن چیزی که تصور می شود خطرناک است و اگر مردم همکاری نکنند فاجعه اتفاق می افتد!

وی با اشاره به فوت ۲۴ نفر بر اثر کرونا ظرف دیروز و امروز، گفت: دیروز ۵۳۵ مبتلا و ۱۰ فوتی و امروز نیز ۱۴ نفر دیگر جان خود را توسط ویروس مرگبار کرونا از دست داده اند اما متاسفانه مردم هنوز خطر را احساس نکرده اند و همچنان علی رغم هشدار های مکرر در مراسمات جشن و عزا با جمعیت بالا شرکت می کنند!

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی درخواست کمک کرد و گفت: به سبب تشدید بالای بیماری در استان امکانات استان دیگر جوابگوی حجم بالای بیماران نیست به همین خاطر امروز مجبور شدیم تعدادی از مبتلایان را به یک ورزشگاه که قبلا برای نقاهتگاه آماده کرده بودیم، ببریم.

وی با عنوان این مطلب که دنبال ایجاد بیمارستان صحرایی برای حجم بالای بیماران هستیم، گفت: همه بایست در این شرایط حساس احساس مسئولیت کنند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود بر ارتباط مسوولان با مردم از طریق الکترونیکی و مجازی کردن امور تاکید کرد و گفت: در هر شرایطی نبایست ارتباط بین مسئولان و مردم قطع شود و در این رابطه مدیران به طرق مختلف از جمله حضور در سامانه سامد، الکترونیکی کردن ارتباطات، ارتباط تلفنی، ویدئوکنفراسی و ... به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی در ادامه بر ممنوع بودن هرگونه گردهمایی، همایش و جلسه تاکید کرد و گفت: جلسات در صورت ضرورت بصورت ویدئوکنفراس و با حداقل اعضا و در سالن های بزرگ که به اندازه کافی امکان تهویه داشته باشد، برگزار شود.

سلیمانی‌دشتکی در پایان خواستار همکاری بیشتر مردم در بحث کرونا شد و تاکید کرد: شرایط امروز نیازمند هشیاری و تعهد بالای مردم و مسئولان در مقابل هم است.

وی افزود: ما همه چیز را تعطیل کرده ایم، مردم نیز برای حفظ جان خود هم که شده است، مراسمات و دور همی های را تعطیل کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان