//
کدخبر: ۲۸۸۹۳۵ //
‍ مدیر کل مالی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

شناسایی چهار هزار و‌ نهصد میلیارد تومان املاک شهرداری بعنوان پشتوانه ی مالی شهرداری کرمانشاه

مدیر کل مالی شهرداری کرمانشاه از شناسایی چهار هزار و‌ نهصد میلیارد تومان املاک شهرداری بعنوان پشتوانه‌ی مالی شهرداری کرمانشاه خبر داد.


شناسایی چهار هزار و‌ نهصد میلیارد تومان املاک شهرداری بعنوان پشتوانه ی مالی شهرداری کرمانشاه

دکتر علی یارتبار از  فاز اول تجدید ارزیابی و‌تشکیل بانک اطلاعات املاک خبر داد و تاکید کرد: با تشکیل بانک اطلاعات یکپارچه از زمین و مستغلات شهرداری پشتوانه منابع مالی تجدید ارزیابی شد.

دکتر علی یارتبار در مجمع شهرداران و مدیران عامل سازمانهای شهرداری با اشاره به کیفیت شفافیت نظام مالی در مدیریت مالی شهرداری گفت: با تشکیل بانک اطلاعاتی املاک در فاز اول زمین ها و مستغلات مشخص شده شهرداری علاوه بر تجدید ارزیابی بعنوان پشتوانه مالی مدیریت شهری منابعی که تا کنون در حالت بالقوه بوده اند نیز به حالت بالفعل در خواهند آمد.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیر کل مالی شهرداری کرمانشاه: در فاز اول این طرح توانستیم چهار هزار و نهصد میلیارد تومان از دارایی‌های شهرداری را تجدید ارزیابی کنیم که در آینده قطعا میتواند زمینه جذب سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مدیریت شهری را فراهم نماید.

وی گفت: با گسترش فعالیتها و خدمات شهرداری‌ها از طرفی و بالا رفتن انتظارات و توقعات مردم از شهرداری و افزایش جمعیت شهرنشین در کلانشهر کرمانشاه به همراه شیوع ویروس کرونا بیشتر از هر زمان دیگری توجه به منابع مالی و درآمدی شهرداری ها بیشتر شده است.

مدیر کل مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه مدیریت شهری با توجه به اینکه سیستم مالی بر مبنای درآمد و هزینه بنا شده است کار برای مدیریت شهری بسیار سخت است و این در حالیست که بسیاری از ارگانها و دستگاههای دولتی منابع مالی خود را از مرکز دریافت می کنند.

یارتبار افزود: در این شرایط با مدیریت دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه و تلاش شبانه روزی همکاران توانسته ایم با تزریق به موقع مالی به تمامی پروژه های بزرگ عمرانی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به شهروندان شرایطی را بوجود آوریم که همه پروژه هافعال باشند .

مدیر کل مالی شهرداری با بیان اینکه انضباط مالی یکی از اولویتهای سیاست گذاری شهرداری در حال حاضر است تاکید کرد: توانسته ایم با دیدی منطقی و بر اساس سیاستگذاری درست و یک استراتژی هدفمند از زیان‌ده بودن بسیاری از واحدها و سازمان‌ها جلوگیری کنیم و آنان را به سازمانهای سودآور تبدیل نماییم.

یارتبار با بیان اینکه کیفیت و شفافیت نظام مالی در مدیریت منابع مالی می تواند جلب اعتماد همشهریان را فراهم آورد تصریح کرد: اعتماد جامعه شهروندی و شفافیت در حوزه مالی زمینه ساز مشارکت همه شهروندان در عرصه مدیریت شهری خواهد بود که این امر بزرگترین سرمایه برای شهرداری بعنوان نهادی مردمی بحساب می آید و در توسعه و پیشرفت کرمانشاه خصوصاً بهبود کیفیت اداره امور شهر تاثیر گذار خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان