//
کدخبر: ۳۱۴۱۹۸ //
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه:

قابلیت رصد چرخه توزیع مرغ به صورت سیستم هوشمند فراهم شد

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه از فراهم شدن قابلیت رصد چرخه توزیع مرغ به صورت سیستم هوشمند خبر داد.


قابلیت رصد چرخه توزیع مرغ به صورت سیستم هوشمند فراهم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه هماهنگی اجرایی شدن سامانه کنترل هوشمند توزیع مرغ با حضور مهندس دارابی؛رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه، دکتر گل پور؛مشاور قائم مقام وزیر در امور بازرگانی،مهندس فتاح؛ مدیرعامل شرکت پست استان و جمعی از مدیران کشتارگاهها و عاملین توزیع مرغ عصر امروز چهارشنبه 26 خرداد ماه سالجاری در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه عصر امروز در جلسه کشتارگاه ها،توزیع‌کنندگان و عاملین فروش مرغ در استان با تشریح فرآیند توزیع مرغ از کشتاره ها تا خرده‌فروشی گفت: ازاین‌پس توزیع مرغ با استفاده از سیستم هوشمند کنترل و رهگیری خواهد شد.

 مهندس دارابی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:7 کشتارگاه مرغ صنعتی با بیش‌از 250عامل فروش در استان وجود دارد که به‌طور میانگین روزانه بین 80 تا 100 تن مرغ  توزیع می‌شود.

 رئیس سازمان صمت بابیان مطلب فوق افزود: براساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت صمت کلیه کشتارگاه‌ها و عاملین فروش ملزم به نصب اپلیکیشن اداره پست به‌منظور ر‌هگیری محموله مرغ هستند.

دارابی در پایان گفت: معاونت بازرسی و نظارت سازمان ازاین‌پس در چارچوب این سامانه نظارت خود را از کشتار و عاملین توزیع خواهد و اگر به هر دلیلی در این فرایند وقفه ای ایجاد شود ملزم به تشکیل پرنده تخلفاتی هستند.

 دکتر گل‌پور؛ مشاور قائم‌مقام وزیر در امور بازرگانی نیز در این جلسه گفت: کلیه کشتارگاه‌ها و عاملین توزیع مرغ باید در سامانه تجارت ثبت‌نام کنند و نقش خود را در فرآیند چرخه توزیع مرغ به ثبت برسانند.

دکترگل‌پور در ادامه تصریح کرد: کشتارگاه‌ها باید مرغ را به عاملین فروشی تحویل دهند که از سامانه ثبت‌نام و قابل رهگیری باشند.

 مشاور قائم‌مقام وزیر در امور بازرگانی با بیان این مطلب که در چندین استان این طرح به‌صورت برگزار شده‌است افزود: با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کار رهگیری مرغ به صورت سیستم هوشمند امکان‌پذیر شده‌است و ازاین‌پس کلیه نظارت‌ها بر اساس این اپلیکیشن صورت می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان