//
کدخبر: ۲۹۹۴۹۴ //
مرغداری‌های استان زیر ذره‌بین بازرسی و نظارت؛

تشکیل پرونده گران‌فروشی به ارزش ۱.۸ میلیارد ریال برای یک مرغدار

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تشکیل پرونده گران‌فروشی به ارزش 1.8 میلیارد ریال برای یک مرغدار خبر داد.


 تشکیل پرونده گران‌فروشی به ارزش 1.8 میلیارد ریال برای یک مرغدار

در راستای تشدید نظارت بر بازار در ایام پایانی سال و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها، اکیپ‌های بازرسی و نظارت به‌طور مستمر بر بازار مرغ از مراکز تأمین، توزیع و عرضه آن نظارت دارند به‌طوری‌که روز گذشته یک واحد تولیدی مرغ اقدام به گران‌فروشی نموده بود شناسایی و پرونده به ارزش 1.8 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گزارش فرتاک نیوز، مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه بابیان مطالب فوق افزود: اکیپ‌های مشترک بازرسی و نظارت متشکل از بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و ... و به‌طور ویژه‌بر کشتارگاه‌ها و مرغداری‌ها نظارت می‌کنند و با هرگونه گران‌فروشی، عرضه خارج شبکه، عدم رعایت موازین بهداشتی و ... برخورد لازم خواهند نمود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان در پایان یادآور شد: از همراهی و مساعدت همشهریان عزیز که با ارسال گزارش‌ها و شکایات خود از طریق سامانه 124 ستاد خبری؛ ما را در انجام وظایف مان را یاری می‌کنند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان