//
کدخبر: ۲۶۹۵۹۸ //
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه اعلام کرد:

شناسایی بیش از ۵۷ میلیارد ریال تخلف در استان کرمانشاه / ۱۰۸۷ مورد بازرسی در هفته منتهی به شانزدهم تیرماه ۹۹

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه از شناسایی بیش از ۵۷ میلیارد ریال تخلف در هفته منتهی به شانزدهم تیرماه خبر داد.

 شناسایی بیش از  ۵۷ میلیارد ریال تخلف در استان کرمانشاه  / ۱۰۸۷ مورد بازرسی در هفته منتهی به شانزدهم تیرماه ۹۹
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بازرسان و کارشناسان تلاش‌گر معاونت بازرسی طی هفته منتهی به‌روز دوشنبه ، شانزدهم تیرماه سال ۹۹ ضمن انجام وظیفه با بازرسی ۱۰۷۸ مورد از واحدهای صنفی شامل مشاوران املاک، فروشندگان لوازم‌خانگی، لاستیک‌فروش‌ها و تعمیرگاه‌ها و مراکز خدماتی؛ ۵۷ میلیاردو ۴۵ میلیون و ۴۰۳ هزارو ۷۶۵ ریال تخلف را شناسایی و برای ۲۳۰ واحد متخلف پرونده تشکیل داده و آنان را به‌منظور ادای توضیحات و صدور احکام لازم به تعزیرات حکومتی، معرفی کرده‌اند.

 بیگلری افزود: طی همین مدت؛ بازرسان ۱۳۸ گزارش مردمی در خصوص تخلفات اقتصادی را دریافت و همه این گزارش‌ها را مورد بررسی و اقدام قرار داده‌اند.

 وی در پایان از مردم شریف استان درخواست نمود مانند همیشه در کنار بازرسان؛ به رصد بازار پرداخته، ضمن رعایت موارد لازم هنگام خرید، تخلفات احتمالی را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

بیگلری برچسب قیمت، نوسان قیمت در عرضه کالاهای مشابه، وجود لیبل های مربوط به استاندارد، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، دقت لازم در انطباق وزن ممهور بر روی کالاها با وزن واقعی، کیفیت و سایر موارد را ازجمله نمونه‌هایی دانست که می‌بایستی خریداران و مصرف‌ کنندگان ، به آن‌ها توجه لازم را داشته باشند.

photo_2020-07-09_12-03-19

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۵۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان