//
کدخبر: ۲۳۹۵۰۰ //
توسط بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت صورت گرفت؛

۱۸۲۰ مورد بازرسی طی یک هفته/ تشکیل۱۳۷ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه از 1820 مورد بازرسی طی یک هفته منتهی به ۳۰ دی ماه خبر داد.

1820 مورد بازرسی طی یک هفته/ تشکیل137 پرونده برای واحدهای صنفی متخلف
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: بازرسان تلاش‌گر حوزه معاونت بازرسی طی هفته منتهی به سی‌ام دی‌ماه سال 98، موفق به انجام حداقل 1820 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شده و طی همین مدت برای متصدیان 137 واحد صنفی متخلف، پرونده تشکیل داده و آن‌ها را به‌منظور ادای توضیحات و صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی معرفی کرده‌اند.

بیگلری در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش مشارکت مردم در تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها گفت: در هفته مذکور، مردم 213 مورد گزارش از تخلفات سطح بازار را از طریق سامانه 124 به اطلاع بازرسان ستاد خبری این معاونت، اعلام داشته که همه این گزارش‌ها مورد ارزیابی و بررسی میدانی قرارگرفته‌اند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه ارزش کل پرونده‌های متشکله را 4 میلیارد و92 میلیون و513 هزار و 102 ریال اعلام کرد و افزود: بیشترین گزارش‌های مردمی مربوط به گرانی پیاز، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و گرانی و کمبود گاز مایع 11 کیلویی بوده، همچنین چند گزارش در خصوص گران‌فروشی و عدم کیفیت انواع نان نیز داشته‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان