//
کدخبر: ۳۰۵۳۷۸ //

امیری: لایحه موافقتنامه افتتاح دفتر نمایندگی بانک اکو تقدیم مجلس شد

معاون پارلمانی رییس جمهور از ارائه لایحه موافقتنامه کشور میزبان جهت افتتاح دفتر نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران به مجلس خبر داد.

امیری: لایحه موافقتنامه افتتاح دفتر نمایندگی بانک اکو تقدیم مجلس شد

حسینعلی امیری روز سه شنبه در توضیح ضرورت تقدیم لایحه مذکور افزود: نظر به لزوم افتتاح دفتر نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) مطابق اساسنامه بانک یاد شده و به منظور ارتقای همکاری تجاری و اقتصادی درون منطقه‌ای بین دول عضو و ضرورت حفظ جایگاه ایران در نهاد بین المللی مذکور، این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری ترکیه به منظور ارتقای همکاری تجاری و اقتصادی درون منطقه ای بین کشورهای دولت‌های عضو منعقد شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران و بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی تمایل دارند تا موافقتنامه‌ای را در خصوص تاسیس و راه اندازی دفتر نمایندگی بانک و تعیین وضعیت، امتیازها و مصونیت‌های دفتر نمایندگی بانک و افراد مرتبط با آن در قلمرو جمهوری اسلامی ایران و موضوعات مرتبط منعقد کنند که بدین منظور توافقنامه مذکور ارائه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان