//
کدخبر: ۳۰۳۲۳۳ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

۳۸۰ محدوده بلوکه‌ شده معدنی آماده آزادسازی و ۹۰ محدوده معدنی دیگر نیز آماده برای برگزاری مزایده می‌باشد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از آزادسازی 380 محدوده بلوکه‌ شده معدنی و آماده آزادسازی 90 محدوده معدنی برای برگزاری مزایده خبر داد.

380 محدوده بلوکه‌ شده معدنی آماده آزادسازی و 90 محدوده معدنی دیگر نیز آماده برای برگزاری مزایده می‌باشد

 مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ ان در آخرین شورای معادن امسال که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک فقره مزایده معدنی در استان برگزارشده و آماده برگزاری دومین مزایده معدنی به تعداد 90 محدوده معدنی از طریق مزایده عمومی هستیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: 380 محدوده بلوکه‌شده نیز توسط معاونت امور معادن و صنایع معدنی این سازمان احصاء و به منظور آزادسازی به وزارت متبوع منعکس‌شده است

 دبیر شورای معادن استان از 8 عنوان دستور کار در آخرین شورای معادن استان خبر داد و افزود: از مهم‌ترین این مصوبات استفاده از ظرفیت تفویض اختیارات شورای معادن استان که مقرر شد؛ برخی از بهره‌برداران که فعالیت آن‌ها خارج از ید متوقف‌شده تخفیفات حقوق دولتی در بازه زمانی مذکور برای آن‌ها اعمال شود.

 دارابی بابیان مطلب فوق افزود: همچنین برای انجام پروژه‌های بزرگ اقتصادی اعم از گردش گری و کشاورزی در برخی از محدوده‌های معدنی متعلق به این سازمان و به منظور مساعدت با ایجاد ‌ اشتغال، اقدام به اصلاح و تعدیل این محدوده‌ها داشته‌ایم.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی معادن کشور، مجوز برداشت به گروه‌های 1 و 2 معادن از قبیل شن و ماسه، مخلوط کوهی و ... داده نمی‌شود و متقاضیان می‌بایستی برای تأمین مصالح موردنیاز خود به معادن فعال تا شعاع 25 کیلومتری مراجعه می‌کردند که بر اساس تفویض اختیاراتی که به شورای معادن استان داده‌شده، اگر پروژه‌ عمرانی بااهمیت تشخیص داده شد، سازمان صمت امکان صدور مجوز برداشت موقت با تائید شورای معادن را دارد.

 جلسه شورای معادن استان ظهر امروز، 25 اسفندماه سال جاری، با حضور مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه؛ مهندس سالاری؛ معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان کرمانشاه و بقیه اعضای این کارگروه در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان