//
کدخبر: ۲۹۵۷۶۳ //
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه:

تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای ۸ لاستیک‌فروش متخلف

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه از تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای ۸ لاستیک‌فروش متخلف خبر داد.

تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای ۸ لاستیک‌فروش متخلف

 ۸ لاستیک‌فروش متخلف که ۱۱۵۶ حلقه لاستیک حواله‌ای را به‌صورت عرضه خارج از شبکه توزیع در بازار آزاد به فروش رساندند، شناسایی و پرونده‌ای به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای آنان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

به گزارش فرتاک نیوز، مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بابیان مطلب فوق افزود: در راستای اجرای نظارت بر بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کننده و نیز صیانت از کالاهای موردنیاز مردم نظیر لاستیک که ارز ۴۲۰۰ تومانی به آن اختصاص داده‌شده، طی بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از سطح بازار لاستیک‌فروشان؛ تعداد ۸ لاستیک‌فروش متخلف که اقدام به عرضه خارج از شبکه کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی در زنجیره توزیع نمودند، شناسایی و در مورد آنان اعمال قانون صورت گرفت.

بیگلری افزود: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از احتکار، اختفاء، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و ... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۷۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان