//
کدخبر: ۲۰۹۳۵۵ //
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه:

کشف بیش از ۳میلیارد ریال تخلف طی یک هفته

مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه از کشف۳ میلیارد و۷۵۲ میلیون ۱۲۹هزارو ۷۵۰ ریال تخلف در یک هفته خبر داد.

 کشف بیش از ۳میلیارد ریال تخلف طی یک هفته
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود بیگلری گفت: بازرسان تلاش‌گر سازمان صمت طی هفته منتهی به روز دوشنبه، چهارم شهریورماه سال ۹۸ از تعداد ۶۱۵ واحد صنفی بازرسی به عمل آوردند و ضمن شناسایی ۱۲۳ مورد تخلف اقتصادی در سطح بازار، برای متخلفان پرونده تشکیل و آنان را به‌منظور ادای توضیحات و صدور احکام و بایسته به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

بیگلری افزود: بر پایه همین گزارش ارزش کل پرونده‌های متشکله ۳ میلیارد و۷۵۲ میلیون ۱۲۹هزارو ۷۵۰ ریال برآورد شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت اظهار داشت: طی مدت مذکور ۲۰۸ گزارش مردمی در خصوص بروز تخلفات در بازار به ستاد خبری معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان، ارسال و همه این گزارش‌ها توسط بازرسان و کارشناسان حوزه مذکور موردبررسی و اقدام واقع‌شده‌اند.

 بیگلری بیشترین گزارش‌ها را در مورد گوشت قرمز، گوشت مرغ، قند و شکر و گران‌فروشی نان اعلام  و تصریح‌ کرد: از این تعداد تخلف، دو شرکت بازرگانی، یک انبار پخش کالا، دو واحد درب و پنجره سازی و چهار کابینت سازی در ارائه خدمات و عرضه کالاهای خود مرتکب تقلب و گران‌فروشی شده و مابقی تخلفات احتکار  و گران ‌فروشی بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان