//
کدخبر: ۱۹۱۲۹۱ //

تشریح عملکرد سال ۹۷ طرح بازرسی و نظارت ویژه گندم، سبوس، آرد و نان

مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت عملکرد سال 97 طرح بازرسی و نظارت ویژه گندم، سبوس، آرد و نان را اعلام کرد

تشریح عملکرد سال 97 طرح بازرسی و نظارت ویژه گندم، سبوس، آرد و نان
به گزارش فرتاک نیوز،

بیگلری گفت: طی سال 97 بازرسان سازمان صمت استان، 9714 مورد بازرسی انجام داده‌اند که از بین این بازرسی‌ها، 747 پرونده تخلف را تنظیم و جهت صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی معرفی کرده‌اند. این گزارش در ادامه به 865 مورد تخلفات کشف‌شده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اشاره‌کرده و ارزش کل تخلفات یادشده را ۳ میلیاردو۱۵۶میلیون و۷۸۸ هزار و ۶۴۰ ریال، اعلام نموده است. همچنین طی مدت یادشده بازرسان اتاق اصناف نیز در همین زمینه 267 مورد بازرسی انجام داده و 10 پرونده تخلف را پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارجاع داده‌اند. بازرسان اتاق اصناف، ارزش کل پرونده‌های متشکله خود را ۱۷ میلیون و ۶۷۱هزارو ۶۵۰ ریال اعلام کرده‌اند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت در ادامه این گزارش، موارد مطروحه فوق را به تفکیک گندم، سبوس، آرد و نان به شرح ذیل بیان کرده است:

در بخش گندم، تعداد بازرسی‌ها 124 مورد و تعداد پرونده‌های متشکله را تنها 1 مورد اعلام نموده که ارزش آن ۵۰۰ میلیون  ریال بوده است.

در بخش سبوس، بازرسان این سازمان ، 147 مورد بازرسی انجام و 2 پرونده تخلف تشکیل‌شده که ارزش کلی آن نیز۶۱۵ میلیون ریال برآورد شده است.

در بخش آرد، 1170 مورد بازرسی انجام که از این تعداد 53 پرونده تخلف، تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.ارزش کل تخلفات مکشوفه در بخش آردیک میلیارد و ۳۵میلیون و ۷۹۲هزار ریال برآورد شده است.

در بخش نان نیز، 8540 مورد بازرسی انجام و 701 پرونده، با ارزش یک میلیارد و ۲۳میلیون۶۶۸هزارو ۲۹۰ ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان