//
کدخبر: ۱۸۸۳۶۷ //
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه :

یکی از مؤثرترین راه‌های حمایت از کالاهای تولیدی، استفاده از تولید کنندگان بومی است

محس دارابی پیشنهاد داد؛ ارگان‌های استانی به منظور رونق تولید و حمایت از کالاهای تولیدی استان، کلیه اقلام و ملزومات موردنیاز خود را از تولیدکنندگان بومی تهیه نمایند.

یکی از مؤثرترین راه‌های حمایت از کالاهای تولیدی، استفاده از تولید کنندگان بومی است
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان در اولین جلسه، با موضوع رونق تولید، ضمن بیان اهمیت این موضوع که یکی از مؤثرترین راه‌های رونق تولید و حمایت از کالاهای تولیدی استان، استفاده ارگان‌های استانی از محصولات تولیدکنندگان بومی است افزود: بهتر است سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی، خریدهای خود را به سمت محصولات تولیدی بومی استان هدایت نمایند.

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: به‌زودی اولین نمایشگاه رونق تولید در استان برگزار خواهد شد و در آن تولیدکنندگان بومی فرصت معرفی محصولات تولیدی خود را به عموم مردم و همچنین کلیه نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی خواهند داشت.

مهندس دارابی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه باید به‌گونه‌ای باشد که جامعه خاص را مورد هدف قراردادِ، به‌ نحوی که بعضی محصولات تولیدی به دست مشتریان خود برسد.

اولین جلسه رونق تولید و حمایت از تولیدکننده‌ها با حضور مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت استان، کیوان کاشفی؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه، ساسانی؛ رییس اتاق اصناف، عزیزی؛ مدیرکل تعاون، مار و رفاه اجتماعی و سایر اعضا در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی تشکیل شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان