//
کدخبر: ۱۸۶۵۲۵ //

مشکلات فروشندگان روغن خودرو بررسی شد

محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از بررسی مشکلات فروشندگان روغن خودرو خبر داد.

مشکلات فروشندگان روغن خودرو بررسی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه بررسی مشکلات صنف اتحادیه  تعویض روغن صبح روز شنبه 21 اردیبهشت سال جاری با حضور مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان، مسعود بیگلری معاون بازرسی و نظارت سازمان، احسان باقر خانی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی، رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه، نیری رییس اتحادیه صنف اتحادیه تعویض روغن شهر کرمانشاه و تعدادی از عاملین فروش روغن در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

 رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در جلسه مشترک اتاق اصناف با اتحادیه صنف تعویض روغن خودرو بابیان این مطلب که باید ارتباط دوسویه و تنگاتنگی بین اتحادیه‌ها و این سازمان وجود داشته باشد؛ افزود: هرگونه کمبود یا مشکلی که در اتحادیه وجود داشته باشد باید به اطلاع این سازمان رسانیده شود تا ضمن پیگیری از طریق مراجع مربوط ، نسبت به رفع آن اقدام شود.

مهندس دارابی در ادامه تأکید کرد: یکی از وظایف عمده کمیسیون نظارت بر اتحادیه‌ها و سازمان‌های صنفی ؛ نظارت و  ارزیابی بر عملکرد روسای اتحادیه‌های صنفی است و در چارچوب قانون نظام صنفی و بدون هیچ مماشاتی با افرادی که بخواهند قصوری داشته باشند برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: قیمت‌های جدید اقلام و کالاها توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ابلاغ‌شده است، بنابراین هرکسی از این قیمت‌ها تخطی کند به‌منزله گران‌فروشی بوده و تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

مسعود بیگلری معاون بازرسی و نظارت سازمان در ادامه این جلسه بابیان این مطلب که اتحادیه‌های صنفی باید همکاری بیشتری با سازمان داشته باشند؛ افزود: قطعاً اتحادیه‌ها در بررسی و صحت‌وسقم کالاها و خدمات بیشترین مهارت رادارند، بنابراین در تشخیص کالای تقلبی از اصل می‌توانند بازرسان این سازمان را یاری نمایند.

رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه نیز طی سخنانی ضمن اعلام آمادگی به‌منظور همکاری اتحادیه‌های صنفی با بازرسان سازمان افزود: اتحادیه‌ها باید ضمن رصد بازار، نیازمندی‌های خود را اعلام نمایند تا بتوان در شرایط کمبود کالا نیاز بازار را تأمین نمود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان