//
کدخبر: ۱۸۶۱۷۷ //
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

تصویب۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای تولیدی در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش

بانکها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سرعت عمل بیشتری به خرج دهند

تصویب140 میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای تولیدی در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش
به گزارش فرتاک نیوز،

کمیته اجرایی بند الف تبصره 18 قانون بودجه با حضور مهندس دارابی رییس سازمان صمت استان، و نمایندگانی از بانک های صنعت ومعدن، پست بانک و بانک آینده صبح امروز ( 19 اردیبهشت)  در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

مهندس محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در جلسه اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه که با حضور تعدادی از بانک های عامل برگزار شد، بااشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان رونق تولید؛ گفت: در این کمیته مشترک در مجموع 140 میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای تولیدی در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مصوب شد.

وی افزود: از سیستم بانکی انتظار داریم که در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی معرفی شده از سوی این سازمان؛ سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.

مهندس دارابی در ادامه تاکید کرد: مجموعه سازمان صمت علاوه بر اینکه از طرح های معرفی شده به بانک ها دفاع خواهد کرد، متقاضیان تسهیلات بانکی را از شروع درخواست تا اخذ تسهیلات به صورت نقطه به نقطه رصد و دنبال خواهد کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعا پروژه های معرفی شده به بانک های عامل از واحدهای تولیدی سرشناس و بنام استان خواهد بود، بنابراین از بانک های عامل نیز این انتظار را داریم که نهایت همکاری و مساعدت را بعمل آورند.  

وی در ادامه به نقش معادن در تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و ادامه داد: از عمده برنامه های سازمان نیز در بخش معدن، تمرکز بر روی ایجاد واحدهای فرآوری و پرهیز از خام فروشی خواهد بود

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان