//
کدخبر: ۱۸۷۹۰۸ //
رییس سازمان صمت استان کرمانشاه:

مانع‌تراشی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات

مهندس محسن دارابی از مانع تراشی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات انتقاد کرد.

 مانع‌تراشی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محسن دارابی در جلسه بند الف تبصره 18 قانون برنامه ‌وبودجه سال 97 که صبح پنج شنبه با حضور بانک های عامل و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس قانون بانک ها باید تعهدات خود پایبند باشند و نسبت به پذیرش طرح‌های معرفی‌شده از سوی این سازمان؛ تمکین نمایند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: بانک صنعت و معدن باید در پذیرش واحدهای تولیدی معرفی‌شده سازمان پیش‌قدم باشد؛ نه اینکه به استناد یک نامه داخلی و یا رجوع به قوانین زائد و دست و پاگیر ؛ مانع‌تراشی کند.

مهندس دارابی در ادامه با تأکید بر اینکه که این مسئله را حتماً پیگیری خواهم کرد ؛ افزود: در سالی که مزین به نام رونق تولید است از هیچ‌کسی پذیرفته نیست که در شرایطی  واحدهای تولیدی برای احیاء و رونق دوباره نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش و یا سرمایه ثابت دارند ایجاد مانع کنند.

photo_۲۰۱۹-۰۵-۱۶_۱۰-۱۳-۱۷

این خبر می‌افزاید: در جلسه بند الف تبصره 18 قانون برنامه‌ وبودجه؛ بانک صنعت و معدن با استناد به یک نامه داخلی بانک از پذیرش 5 طرح صنعتی معرفی‌شده به این بانک امتناع کرد که انتقاد شدید رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را به همراه داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان