//
کدخبر: ۲۹۱۱۱۴ //
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه:

مقابله با تخلفات اقتصادی با قاطعیت ادامه خواهد یافت/ شناسایی بیش از ۲۹۱ میلیون ریال تخلف طی یک هفته

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از شناسایی بیش از 291 میلیون ریال تخلف طی یک هفته خبر داد.

مقابله با تخلفات اقتصادی با قاطعیت ادامه خواهد یافت/ شناسایی بیش از 291 میلیون ریال تخلف طی یک هفته

مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، اعلام کرد: بازرسان این سازمان بر حسب وظایف محوله، کنترل و نظارت کیفی و تخصصی بر بازار و نحوه ارایه کالا و خدمات به مردم، به‌ویژه در ایام بحران اپیدمی کرونا، مقابله با تخلفات اقتصادی را با قاطعیت هرچه تمام‌تر ادامه خواهند داد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی گفت: هرچند بازرسان تلاش‌گر؛ همواره در بازار حضور دارند، اما مردم نیز باید با دقت و مطالعه و با بررسی میدانی، نسبت به خرید هر نوع کالا و یا دریافت هرگونه خدمات به استانداردهای ضروری، قیمت و تاریخ عرضه، کیفیت محصول به تناسب لیبل ها، کیفیت خدمات و قیمت آن‌ها با توجه به تعرفه‌های اعلام شده، توجه لازم را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا و سایر تخلفات مشهود، مراتب را بلافاصله با بازرسان در میان گذاشته و یا به شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

بیگلری همچنین گفت: بازرسان طی مدت یک هفته 291 میلیون و292 هزار و 960 ریال تخلف اقتصادی را شناسایی و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی کرده اند. وی عمده تخلفات یادشده را طی یک هفته؛ گران‌فروشی و عرضه خارج شبکه کالا خصوصاً در اقلام پرمصرف مانند گوشت، نان، مرغ منجمد، لباس و ماسک اعلام نمود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان