//
کدخبر: ۲۹۸۹۱۱ //
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه :

طرح نظارتی ویژه نوروز در حال اجراست

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از 15بهمن لغایت 15 فروردین‌خبر داد.

طرح نظارتی ویژه نوروز در حال اجراست

مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اعلام خبر فوق، در همین زمینه افزود: علی‌رغم امکانات و نیروی نامتناسب با جمعیت و تعداد بالای واحدهای صنفی در گستره استان، بازرسان سخت‌کوش معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت در طرح نظارتی ویژه نوروز 1400 با تمام توان حضور دارند.

به گزارش فرتاک نیوز؛بیگلری خاطرنشان ساخت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام نوروز ۱۴۰۰، هم‌زمان با سراسر کشور از ۱۵ بهمن در استان کرمانشاه آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت.

معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، با برشمردن اهداف این طرح بیان کرد: ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال باهدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش‌های مردمی، اتخاذ تمهیدات لازم به‌منظور هم‌افزایی و همکاری مؤثر با سایر نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح استان در راستای وحدت رویه در اقدامات نظارتی از اهداف مهم این طرح است.

بیگلری در پایان افزود: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از احتکار، اختفاء، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و ... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان