//
کدخبر: ۲۹۶۲۴۳ //
‍رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبرداد:

بررسی تخصیص آب به چهار شهرک گلخانه ای و بهره برداری از سد زمکان و آزادی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از بررسی تخصیص آب به چهار شهرک گلخانه ای و بهره برداری از سد های زمکان و آزادی شهرستان های اسلام آباد و دالاهو خبر داد.


بررسی تخصیص آب به چهار شهرک گلخانه ای و بهره برداری از سد زمکان و آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت ؛ طی جلسه ای که صبح امروز با حضور دکتر بخشی پور نماینده مردم شریف اسلام غرب و دالاهو و مدیرعامل محترم شرکت آب منطقه ای استان در دفتر استاندار کرمانشاه برگزار شد ،موضوع تخصیص آب برای احداث چهار شهرک گلخانه ای و دامپروری در دو شهرستان مذکور و همچنین رفع مشکل تخصیص آب بهره برداران شهرستان دالاهو از دو سد زمان و آزادی مورد بررسی قرار گرفت.

 مهندس نوربخش حاتمی افزود: پس از ارائه نکته نظرات نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی و تاکیدات وی بر تسریع و جدیت لازم در رفع مشکلات موجود و همچنین تسریع در تخصیص آب مورد نیاز شهرک های پیشنهادی به منظور توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار دراین دو شهرستان ،در این نشست نکته نظرات استاندار کرمانشاه نیز در خصوص همکاری تمامی مسئولان استان جهت رفع موانع سرمایه گذاری مطرح گردید و مقرر شد ،مدیران مربوطه در خصوص رفع موانع سرمایه گذاری در کل استان و مناطق مذکور در آینده نزدیک طی جلسات پیگری لازم را انجام دهند و روسای سازمانهای جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای استان در اسرع وقت برنامه عملیاتی تخصیص آب و ایجاد شهرک های مورد درخواست نماینده مردم اسلام غرب و دالاهو را جهت تصویب و اجرا ارائه نمایند.

وی ادامه داد :همچنین در این جلسه استاندار کرمانشاه از پیگیری های دلسوزانه و کارشناسی شده دکتر بخشی پور در راستای توسعه منطقه قدردانی بعمل آورد.

حاتمی در پایان گفت : پس از پیشنهادات ارائه شده در جلسه امروز و برگزاری نشست های تخصصی پیش گفته در آینده نزدیک ،شرح جزئیات تصمیمات اتخاذ شده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۲۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان