//
کدخبر: ۲۷۵۷۳۳ //

سهیمه‌بندی بنزین با نظر دولت تغییر می‌کند؟

سخنگوی دولت در واکنش به طرح تغییر سهمیه بندی بنزین توسط مجلس شورای اسلامی گفت: در هر حال اظهار نظرها منوط به دعوت دولت در جلسات کارشناسی است در حالی که هماهنگی با دولت در این زمینه صورت نگرفته است.

سهیمه‌بندی بنزین با نظر دولت تغییر می‌کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

علی ربیعی سخنگوی دولت روز سه شنبه در  پاسخ به سوالات رسانه‌ها به صورت مکتوب درباره این که آیا طرح «تغییر سهمیه بندی بنزین» در دولت مطرح شده است؟ گفت: در هر حال اظهار نظرها منوط به دعوت دولت در جلسات کارشناسی است. زیرا هماهنگی با دولت در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: پیش از این در دولت، طرح‌های مختلفی در خصوص سهمیه بندی بنزین مطرح شده بود که هر کدام معایب و مزایای مشخصی داشت. مباحث کارشناسی زیادی پیرامون هر یک صورت گرفت که سوابق آن در ستاد اقتصادی دولت موجود است.

او گفت: آنچه در شرایط تحریم و آثار آن بر فروش نفت در قالب بودجه ۹۹ پیش بینی شده است، تصمیمی بوده که همه ابعاد آن از جمله پرداخت‌های یارانه معیشتی محاسبه شده و تاثیر آن در ارکان بودجه نیز مشخص شده است بنابراین هر نوع اصلاحیه‌ای را باید با بررسی همه ابعاد و آثار آن و با توجه به شرایط امروز کشور و تاثیر کوتاه مدت و بلند مدت ارزیابی کنیم.

ربیعی ادامه داد: طرح‌هایی که بدون هماهنگی با دولت‌ها در سنوات گذشته در مجلس به یکباره ظهور کردند و بدون در نظر گرفتن دیدگاه‌های متخصصان و کارشناسان با هیجان به تصویب رسیده در دراز مدت آثار منفی خود را بر کشور به جا گذاشته است مانند تصمیم هایی که در حوزه تامین اجتماعی گرفته شده و آثار منفی آن را امروز بر صندوق ها مشاهده می کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان