//
کدخبر: ۲۶۵۰۷۸ //
‍ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۵ پروژه بخش کشاورزی کرمانشاه در هفته «جهاد کشاورزی»

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت؛ طی هفته جهاد کشاورزی امسال ۸۵ پروژه با اعتبار بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۲۰ نفر در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۵ پروژه بخش کشاورزی کرمانشاه در هفته «جهاد کشاورزی»
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس نوربخش حاتمی ،ضمن تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی، به اعلام برنامه های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های زیر بخش کشاورزی در استان کرمانشاه پرداخت وافزود: ۳۰ پروژه از پروژه های مذکور که شامل پروژه های عمرانی در زیر بخش آب و خاک،  ۴۱پروژه نیزشامل پروژه های تسهیلاتی در زیر بخش های باغبانی، تولیدات دامی، و صنایع کشاورزی بوده و ۱۴ پروژه هم عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

مهندس حاتمی در توضیحاتی پروژه های عمرانی قابل افتتاح را ۳۰ پروژه آب و خاک با سرمایه گذاری ۶ میلیارد و ۵۴۳  میلیون تومان و اشتغالزایی۹۴ نفر اعلام کرد.

وی سپس به تشریح ۴۱پروژه تسهیلاتی کشاورزی قابل افتتاح در استان اشاره کرد و افزود: این پروژه ها شامل ۹ پروژه باغبانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۶نفر، ۲۶پروژه تولیدات دامی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۹نفر، ۷پروژه صنایع کشاورزی با اعتبار ۱۷ میلیارد و۳۵۵ میلیون تومان و اشتغالزایی ۹۵ نفر می باشند که طی هفته جهاد کشاورزی به بهره ‌برداری می رسند.

این مقام مسئول در ادامه به شروع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی اشاره داشت و گفت: این پروژه ها که جمعا ۱۴ پروژه می باشند با ۳۰میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه ایجاد اشتغال۶۷ نفر را فراهم می‌آورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان