//
کدخبر: ۲۶۳۳۸۶ //
‍ ‍ ‍ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه مطرح نمود؛

توسعه گلخانه ها می تواند تحول تولیدات کشاورزی را بوجود آورد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در سومین جلسه ستاد توسعه گلخانه ها در استان که در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید طی سخنانی گفت؛ توسعه گلخانه ها یکی از اولویت های استان است و یکی از راههای تحول در افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی است.

توسعه گلخانه ها می تواند تحول  تولیدات کشاورزی را بوجود آورد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر هدایت حاتمی با اعلام اینکه توسعه گلخانه ها در استان در دستورکار قرار دارد افزود؛ پتانسیل توسعه کشت های خارج از فصل در استان با توجه به نیاز و تقاضای بازار در اولویت قرار دارد و توسعه آن مورد حمایت قرار می گیرد و جلسات توسعه گلخانه ها را به طور جد پیگیری می کنیم.

وی ۲۸هکتار گلخانه بهره برداری شده طی سال ۹۸ را نشان از حرکت روبه جلو توسعه گلخانه ها در استان دانست و تصریح نمود؛ امسال هم با توجه به برنامه جهاد کشاورزی، شاهد توسعه گلخانه ها در استان خواهیم بود.

وی گفت؛ ۱۶مجتمع گلخانه ای در استان در دست مطالعه و اجراست که زیرساخت آنها آماده و یا در دست صدور مجوز هستند که بی تردید ایجاد آنها منشا تحول در این بخش خواهد بود

حاتمی در ادامه از علاقه مندان و سرمایه گزاران خواست جهت سرمایه گذاری در استان به سمت ایجاد گلخانه بروند که مورد حمایت استان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان